Klacht POSTNL: pakket kwijt

Klachtnummer
# 449629
Gebruiker
djmdeswart#1969
Datum
1 reactie

Details

De klacht

mijn pakket is kwijt. kon die ophalen bij post locatie plus lucassen in horst, maar ze hadden die niet gekregen en ook niet aan iemand anders meegegeven... ik kreeg een melding dat het pakketje opgehaald was;(
dit was vrijdag 29 mei..
Dit is een geel pakket van vanilia

De oplossing

mijn pakket zoeken!

1 reactie

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte heer, mevrouw,

    Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat uw pakket niet bij het PostNL punt aanwezig was, terwijl dit wel het geval zou moeten zijn. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Ik begrijp dat u duidelijkheid wilt. Graag reageer ik op uw bericht.

    Op basis van de door u meegestuurde informatie zie ik dat er op 29 mei reeds een onderzoek is opgestart om de situatie te onderzoeken. U krijgt binnen drie werkdagen na het starten van het onderzoek een update over de stand van zaken, dat betekent dat u uiterlijk 4 juni bericht kunt verwachten van onze onderzoeksafdeling. Ik adviseer u het bericht van mijn collega af te wachten. Mijn excuses voor de overlast en vertraging, ik hoop uiteraard dat we u snel goed nieuws kunnen geven.

    Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, vragen wij u contact op te nemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl

    Met vriendelijke groet,

    PostNL Klantenservice

Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen