Klacht POSTNL: Pakket kwijt

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 455695
Gebruiker
Carlotta
Datum
1 reactie

Details

Klacht

Goedemiddag,
ik klacht over mijn internationale orde 3SKABA6556583.
Dit was op 25 mei gestuurd naar italie. Op 12 Juni had ik contact met jullie al genomen en een formulier ingevuld. Mijn gegevens zijn onder dit nummer opgeslagen: 10102542.
Ik heb nog geen antwoord gekregen.

Gewenste oplossing

Ik wil al eerst het geld van de verzendig terugkrijgen, dan zou ik mijn pakket zo spoedig mogelijk naar de italiaanse address bezorgd willen.
Groeten,
Carlotta Airoldi
Geboden oplossing
Nog niks gehoord
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

1 reactie

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte heer/mevrouw,

    Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft omtrent de bezorging van het pakket dat u naar Italië heeft verzonden. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

    Mijn excuses voor het feit dat dit pakket tot op heden niet is afgeleverd. Ik kan me voorstellen dat dit voor zowel u als de geadresseerde een nare situatie is. Ik zie inderdaad dat er op 12 juni een onderzoek is opgestart. U zal hier uiterlijk binnen 12 werkdagen een eerste reactie over ontvangen. U zal uiterlijk 30 juni bericht krijgen. Ik kan geen uitspraken doen over een eventuele vergoeding van de verzendkosten, eerst zal het onderzoek moeten worden gedaan.

    Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, kunt u contact opnemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl.

    Met vriendelijke groet,

    PostNL Klantenservice

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen