Klacht POSTNL: Pakket kwijt

Carlotta

Goedemiddag,
ik klacht over mijn internationale orde 3SKABA6556583.
Dit was op 25 mei gestuurd naar italie. Op 12 Juni had ik contact met jullie al genomen en een formulier ingevuld. Mijn gegevens zijn onder dit nummer opgeslagen: 10102542.
Ik heb nog geen antwoord gekregen.

Ik wil al eerst het geld van de verzendig terugkrijgen, dan zou ik mijn pakket zo spoedig mogelijk naar de italiaanse address bezorgd willen.
Groeten,
Carlotta Airoldi
Nog niks gehoord

Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft omtrent de bezorging van het pakket dat u naar Italië heeft verzonden. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

Mijn excuses voor het feit dat dit pakket tot op heden niet is afgeleverd. Ik kan me voorstellen dat dit voor zowel u als de geadresseerde een nare situatie is. Ik zie inderdaad dat er op 12 juni een onderzoek is opgestart. U zal hier uiterlijk binnen 12 werkdagen een eerste reactie over ontvangen. U zal uiterlijk 30 juni bericht krijgen. Ik kan geen uitspraken doen over een eventuele vergoeding van de verzendkosten, eerst zal het onderzoek moeten worden gedaan.