Klacht POSTNL: Pakket kwijt

Klachtnummer
# 459805
Gebruiker
Carlotta
Datum
1 reactie

Details

Klacht

Goedemorgen, ik heb al 2 keer een klacht geplaatst. Ik heb mijn pakket op 25 mei gestuurd en nooit dit ontvangen. ik vind meer dan een maand niet acceptabel.

Gewenste oplossing

Ik wil graag een terugbetaling krijgen.

1 reactie

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte heer/mevrouw,

    Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft omtrent de bezorging van uw pakket. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

    Mijn excuses voor het feit dat dit pakket tot op heden niet in Italië is afgeleverd. Ik kan kan me voorstellen dat dit niet prettig is. Ik zie aan de hand van mijn administratie dat u contact heeft opgenomen met onze klantenservice en dat er inmiddels een onderzoek voor u is opgestart naar dit pakket. Doordat het momenteel heel erg druk is kan het langer dan 12 werkdagen duren, voordat u hier bericht over ontvangt. Ik heb wel een melding bij het onderzoek gezet met het verzoek om u zo spoedig mogelijk een reactie te sturen.

    Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, kunt u contact opnemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl.

    Met vriendelijke groet,

    PostNL Klantenservice

Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen