Klacht POSTNL: Pakket kwijt

Carlotta

Goedemorgen, ik heb al 2 keer een klacht geplaatst. Ik heb mijn pakket op 25 mei gestuurd en nooit dit ontvangen. ik vind meer dan een maand niet acceptabel.

Ik wil graag een terugbetaling krijgen.

Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft omtrent de bezorging van uw pakket. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

Mijn excuses voor het feit dat dit pakket tot op heden niet in Italië is afgeleverd. Ik kan kan me voorstellen dat dit niet prettig is. Ik zie aan de hand van mijn administratie dat u contact heeft opgenomen met onze klantenservice en dat er inmiddels een onderzoek voor u is opgestart naar dit pakket. Doordat het momenteel heel erg druk is kan het langer dan 12 werkdagen duren, voordat u hier bericht over ontvangt. Ik heb wel een melding bij het onderzoek gezet met het verzoek om u zo spoedig mogelijk een reactie te sturen.