Klacht POSTNL: Pakket kwijt

Kameleone

Vrijdag 30 augustus zou mijn pakket bezorgd worden tussen 11.00 en 15.00 uur. Ik was thuis want heb dit pakket dringend nodig. Om 2 uur vermeld de site dat het pakketje bij de bezorger is, om 4 uur meld de site dat het om 13.04 bezorgd is. Niet bij mij dus en ook niet bij buren. Nadat ik gelijk gebeld heb zou de klacht in behandeling genomen worden en zou de chauffeur benaderd worden. Ook via de mail heb ik een klachtenformulier ingediend. Nu, dinsdag 03 september heb ik zowel telefonisch als via de mail te horen gekregen dat de policy van TNT is dat ze er niets aan kunnen doen omdat de zending niet verzekerd is verstuurd. Ik hoop dat er alsnog een reactie komt, heb wederom de mail beantwoord met mijn grieven. Het betreft namelijk een zeldzaam onderdeel voor mijn auto en ik kan nu niet rijden.

Ik hoop dat TNT alsnog de chauffeur benaderd en gaat uitzoeken waar mijn pakket is gebleven, en dat ik op de hoogte gehouden word van de ontwikkelingen.

Geachte Kameleone,Hartelijk dank voor uw melding.Ik zag dat u via onze reguliere Klantenservice systemen ook een melding had gedaan onder nummer 1179865.Daar er voor de gekozen verzendwijze geen handtekening voor ontvangst geplaatst hoeft te worden, kunnen wij in deze alleen navraag doen bij de bezorgende collega.In de bovengenoemde case geven de collegae aan dat de bezorgende collega heeft aangegeven de zending op adres te hebben uitgereikt. Verdere details worden niet aangegeven.Indien u de zending niet in uw bezit heeft mogen krijgen adviseren wij om contact op te nemen met de afzender van het door u verwachte pakket.Met vriendelijke groet,Frouktje