Klacht POSTNL: Pakket kwijt

guidotruijen

Dit is mijn bericht naar Postnl:
Ik heb een pakket uit China besteld. Vanaf 4 maart is het mogelijk te traceren binnen Nederland met jullie code. Heb nog steeds niks ontvangen. Ik heb een aantal keer met jullie klantenservice gebeld. De eerste keer zou volgens jullie een inklaringsformulier naar mij toe gestuurd zijn door de douane. Nooit gekregen. Nogmaals door jullie digitaal een bericht verstuurd naar de douane voor een nieuw inklaringsformulier te sturen. Deze heb ik weer niet gekregen. De derde keer was afgelopen maandag en welteverstaan 20 minuten √° 45 cent aan de telefoon gehangen. Opnieuw inklaringsformulier aangevraagd bij douane. Dit zou 2 dagen duren. Derde dag inmiddels verstreken en nog steeds geen formulier. Volgens de douane moeten jullie wanneer het pakket daadwerkelijk bij de douane ligt een bewijs van inbeslagname, dosiernr/platonr hebben. En anders contact opnemen met inklaring Eindhoven. Als mijn pakket deze week niet vrijgegeven wordt schakel ik rechtsbijstand en

Duidelijkheid over mijn pakket, vrijgeven van het pakket of mijn geld terug.

Geachte heer Truijen,Hartelijk dank voor uw reactie op deze website. In uw bericht geeft u aan dat u de verwachte zending vanuit het buitenland nog niet heeft ontvangen. Ik kan mij voorstellen dat dit een teleurstelling voor u is zeker omdat u aangeeft hier meerdere malen contact over te hebben gehad. Ik bied u dan ook mijn excuses aan.In mijn systeem kan ik zien dat u de zending vandaag in ontvangst heeft kunnen nemen. Ik heb uw melding wel doorgezet naar de verantwoordelijke afdeling om herhaling in de toekomst te voorkomen. Nogmaals mijn oprechte excuses voor het ongemak.Met vriendelijke groet,Tineke