Klacht POSTNL: Pakket kwijt

Meli#

Ik heb een pakket uit buitenland besteld, ik heb een brief gekregen dat mijn pakket afgeleverd is en dat ik moet ophalen op die adres. Maar ik ben daar twee keer geweest, er is geen mijn pakket gevonden.
Ik heb ook via track en tracé pakket gevolgen en andere adres gekregen, maar daar is ook mijn pakket niet afgeleverd.
Nu staat dat iets mislukt is . In de post.nl punt hebben ze pakket gezocht omdat bij hun niet is, en staat dat hij in depot Ridderkerk is.
Waarom heb ik op mijn adres brief gekregen dat mijn pakket gekomen is en dat ik moet ophalen terwijl dat dat niet waar is?
Waar is mijn pakket, zal ik ooit die pakket krijgen?

Om te kunnen mijn pakket vinden.

Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft omtrent de bezorging van uw pakket uit het buitenland. Het spijt mij om te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

Ik kan me voorstellen dat het niet prettig is dat u dit pakket niet heeft ontvangen en ik begrijp dat u zich zorgen maakt. Helaas heb ik van u te weinig informatie ontvangen om deze melding direct in behandeling te kunnen nemen. Om u zo goed en snel mogelijk van dienst te kunnen zijn ontvang ik graag alsnog de volgende informatie:

- Wat is de Track & Trace code van dit pakket?

Geachte heer, mevrouw,

Bedankt voor uw bericht.

Ik begrijp dat u de situatie waar u zich in bevonden heeft als niet prettig hebt ervaren. Ik heb even voor u gekeken en zie dat de zending inderdaad retour is gegaan, mijn excuus hiervoor. Helaas is de zending al zo ver in het proces dat er niets anders op zit dan de afzender te contacteren. Ik raad je dan ook aan om bij hen aan de bel te trekken voor een nieuwe zending.