Opgelost door POSTNL: Pakket kwijt

Status
content Opgelost
Klachtnummer
# 444320
Gebruiker
A. Wielemaker
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Een bestelling van 28 april uit Spanje zou tussen 1 en 5 mei worden afgeleverd. Ik heb de inhoud dringend nodig. Het is nu 13 mei en volgens de track en trace ligt mijn pakket al sinds 4 mei stil. Wat is er aan de hand?

De oplossing

Zoek mijn pakket en bezorg het zo snel mogelijk!

1 reactie

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte heer, mevrouw,

    Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een vraag heeft over uw zending die u uit Spanje moet ontvangen. Deze is al enige tijd onderweg en u zou graag willen weten wanneer het uw kant op komt. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

    Momenteel is het erg druk waardoor het wat langer kan duren voordat de zendingen bezorgd worden. Ik zie dat uw pakketje inmiddels bij u was aangeboden, maar omdat er niemand thuis was is het doorgestuurd naar de afhaallocatie. Daar is het vanochtend afgehaald.

    Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, kunt u contact opnemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl.

    Met vriendelijke groet,

    PostNL Klantenservice

Uiteindelijke oplossing

Auteur
A. Wielemaker
Datum
Uiteindelijke oplossing
Het pakket is na lang wachten eindelijk aangekomen.
Status
opgelost
Beoordeling
content

Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen