Opgelost door POSTNL: Pakket kwijt

content Opgelost
A. Wielemaker

Een bestelling van 28 april uit Spanje zou tussen 1 en 5 mei worden afgeleverd. Ik heb de inhoud dringend nodig. Het is nu 13 mei en volgens de track en trace ligt mijn pakket al sinds 4 mei stil. Wat is er aan de hand?

Zoek mijn pakket en bezorg het zo snel mogelijk!

Geachte heer, mevrouw,

Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een vraag heeft over uw zending die u uit Spanje moet ontvangen. Deze is al enige tijd onderweg en u zou graag willen weten wanneer het uw kant op komt. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

Momenteel is het erg druk waardoor het wat langer kan duren voordat de zendingen bezorgd worden. Ik zie dat uw pakketje inmiddels bij u was aangeboden, maar omdat er niemand thuis was is het doorgestuurd naar de afhaallocatie. Daar is het vanochtend afgehaald.

A. Wielemaker
Het pakket is na lang wachten eindelijk aangekomen.