Klacht POSTNL: Pakket kwijt

Klachtnummer
# 449063
Gebruiker
TweedeOoievaar#070
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Ik heb bij iemand iets besteld, en die heeft sl 4dagen geprobeerd om bij een Post punt ; elke keer terug gestuurd door een “storing” nu heeft ze het helaas per postzegel verzonden, dus zonder track en trace.. Het is verstuurd 1 Mei, maar we zijn nu bijna in Juni? Ze is vaak terug gegaan naar het postpunt maar hun “blijken” niks te hebben. Wel word daar veel geklaagd op dat punt dat het rommelig is, of slecht en zeer traag verzonden word.. Staat zielig tenopzichte van haar, maar ik ben nu €100,- kwijt voor nopes.. Wat kan ik doen?
Xx

De oplossing

Hoop dat ze misschien er achter kunnen komen waar die is, of dat hij misschien ergens “beschadigd” in een hoekje ligt op het sorteerpunt? 🤷🏼‍♀️🤷🏼‍♀️

2 reacties

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Geachte heer/mevrouw,

    Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft over de bezorging van een door u verwacht poststuk. Tot op heden is het poststuk niet bezorgd. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

    Ik kan mij voorstellen dat u zich afvraagt waar dit poststuk is gebleven. Door de gekozen verzendmethode zullen wij niet kunnen achterhalen waar uw poststuk zich momenteel bevindt, maar ik kan de vermissing wel melden bij de teamleider binnen uw postcodegebied.

    Helaas heb ik van u te weinig informatie ontvangen om uw melding direct in behandeling te kunnen nemen. Om u zo goed en snel mogelijk van dienst te kunnen zijn ontvang ik graag alsnog de volgende informatie:

    - uw e-mailadres;
    - een bevestiging dat het poststuk met postzegel 100% zeker via PostNL is verzonden;
    - de naam van de afzender.

    Zodra deze informatie is aangeleverd, zal uw melding verder in behandeling worden genomen. U kunt de ontbrekende informatie aanleveren via een (privé)reactie op dit bericht.

    Met vriendelijke groet,

    PostNL Klantenservice
  2. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte heer/mevrouw,

    Hartelijk bedankt voor de aanvullende informatie. Mijn excuses dat u deze zending die 1 mei is verzonden tot op heden niet heeft ontvangen. Graag informeer ik u over de afhandeling van uw klacht.

    Briefpost kan ik helaas niet traceren en het is ook niet verzekerd bij schade of verlies, om deze reden kan ik niet voor u achterhalen wat er precies is misgegaan en wat de oorzaak van de vermissing is. Ik heb uiteraard wel een klacht aangemaakt. U zal hier geen verder bericht over ontvangen, maar dit komt terecht bij de leidinggevende op het bezorgkantoor en die zal dit bespreken en de bezorging extra in de gaten houden. Alleen de afzender kan navraag doen wanneer de inhoud van vermiste briefpost waardevol of goed te omschrijven is. De afzender kan hiervoor contact met ons opnemen om een navraag formulier briefpost bij ons op te vragen. U heeft een overeenkomst met de verzender, ik hoop dat u samen tot een oplossing kunt komen.

    Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, kunt u contact opnemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl.

    Met vriendelijke groet,

    PostNL Klantenservice

Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen