Klacht POSTNL: Pakket kwijt

TweedeOoievaar#070

Ik heb bij iemand iets besteld, en die heeft sl 4dagen geprobeerd om bij een Post punt ; elke keer terug gestuurd door een “storing” nu heeft ze het helaas per postzegel verzonden, dus zonder track en trace.. Het is verstuurd 1 Mei, maar we zijn nu bijna in Juni? Ze is vaak terug gegaan naar het postpunt maar hun “blijken” niks te hebben. Wel word daar veel geklaagd op dat punt dat het rommelig is, of slecht en zeer traag verzonden word.. Staat zielig tenopzichte van haar, maar ik ben nu €100,- kwijt voor nopes.. Wat kan ik doen?
Xx

Hoop dat ze misschien er achter kunnen komen waar die is, of dat hij misschien ergens “beschadigd” in een hoekje ligt op het sorteerpunt? 🤷🏼‍♀️🤷🏼‍♀️

Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft over de bezorging van een door u verwacht poststuk. Tot op heden is het poststuk niet bezorgd. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

Ik kan mij voorstellen dat u zich afvraagt waar dit poststuk is gebleven. Door de gekozen verzendmethode zullen wij niet kunnen achterhalen waar uw poststuk zich momenteel bevindt, maar ik kan de vermissing wel melden bij de teamleider binnen uw postcodegebied.

- uw e-mailadres;
    - een bevestiging dat het poststuk met postzegel 100% zeker via PostNL is verzonden;
    - de naam van de afzender.

Hartelijk bedankt voor de aanvullende informatie. Mijn excuses dat u deze zending die 1 mei is verzonden tot op heden niet heeft ontvangen. Graag informeer ik u over de afhandeling van uw klacht.

Briefpost kan ik helaas niet traceren en het is ook niet verzekerd bij schade of verlies, om deze reden kan ik niet voor u achterhalen wat er precies is misgegaan en wat de oorzaak van de vermissing is. Ik heb uiteraard wel een klacht aangemaakt. U zal hier geen verder bericht over ontvangen, maar dit komt terecht bij de leidinggevende op het bezorgkantoor en die zal dit bespreken en de bezorging extra in de gaten houden. Alleen de afzender kan navraag doen wanneer de inhoud van vermiste briefpost waardevol of goed te omschrijven is. De afzender kan hiervoor contact met ons opnemen om een navraag formulier briefpost bij ons op te vragen. U heeft een overeenkomst met de verzender, ik hoop dat u samen tot een oplossing kunt komen.