Klacht POSTNL: Pakket kwijtgeraakt

Leonita86

Ik heb een pakket bij de primera gebracht om het naar Spanje te laten sturen dit is alle voorgaande keren prima gegaan. Echter heeft de beste man van de primera een foutieve postcode ingevoerd. Waardoor mijn pakket retour naar mij zou komen. Nu weken later is dat nog niet gebeurd. Door de grootte van het pakket is hé tuit handen gegeven naar extra@home. Echter hebben zij mijn pakket nooit ontvangen. Meerdere malen contact opgenomen met post nl en en alle medewerkers zeggen mij wat anders. Er zou een onderzoek komen naar mijn pakket en 7 juli 2020 zou het klaar zijn. Vandaag gebeld en wordt mij verteld dat er nog niks gedaan is en ik moet wachten tot 21 juli 2020!! Schandalig dit. Buiten mijn schuld is er een fout gemaakt en nu ben ik mijn pakket kwijt. Iedereen zegt wat anders en ik maar wachten. Ben hie rwoest over!!!!

Met duidelijkheid. Hoe kan dit gebeurden terwijl mijn pakket aangetekend is verstuurd?!?!!!!