Klacht POSTNL: Pakket kwijtgeraakt

Mech.

Mijn pakker is door hun eigen bezorgadres geweigerd en is daarna in een container geplaatst zonder dat er op het pakket werd gekeken (Had het afzender adres meerdere malen op het pakket geschreven). Nu heeft die enkele maanden in een container gezeten, ze konden hem natuurlijk niet voor mij eruit halen. Nu is die op weg naar Indonesië, terug naar de plek waar die verzonden is (niet het afzender adres, dat was gewoon in Nederland om dit dus te voorkomen). Hij is niet gescand dus Post Indonesië weet niet waar die is en kan die nu dus ook niet naar mij terug sturen. Het is maar hopen dat ze de container zorgvuldig uitladen en alles in het systeem zetten.. en dan maar hopen dat mijn pakker dezelfde code krijgt anders verdwijnt die weer in het systeem..

Meerdere malen met klantenservice aan de telefoon gezeten. Iedere miep vertelde weer wat anders zodat ik nooit wist waar ik aan toe was. Heb meerdere malen via hun klachten ingediend maar hier werd vervolgens niks mee gedaan.
POST NL legt de verantwoordelijkheid heel goed van haar af. Ze hebben geen idee dat ze zo nonchalant en onprofessioneel omgaan met een pakket dat voor een persoon (hun klant) enorme grote waarde heeft.

Mijn tas terug. Iemand die verantwoordelijkheid neemt voor hun fouten, eens moeite doet en de waarheid verteld.

Mech.
    Mijn tas is naar mijn geboorte adres gestuurd. Door de lieve mensen die daar wonen is die uiteindelijk bij mij terecht is gekomen. Wat mij irriteert:
    1) de klantenservice van PostNL kan zelf niet inzien waar mijn tas is en geeft mij foutieve informatie
    2) ze sturen mijn tas, met persoonlijke spullen, naar een 27 jaar oud adres! "Om maar wat gedaan te hebben". Zo komen mijn spullen terecht bij totaal vreemden. Hoe haal je het in je hoofd om zo met iemand anders z'n spullen om te gaan?
    Neem 5 minuten meer tijd en je had met mijn naam mij meteen gevonden.
    Geld is belangrijker dan klant, dat is duidelijk.
    Geachte heer, mevrouw Radermacher,

Uit uw bericht maak ik op dat u uw pakket uiteindelijk heeft mogen ontvangen. Hier ben ik blij mee. Op de Track en Trace-code kan ik geen onderzoek vinden. Heeft u dit aangevraagd?

In afwachting van uw antwoord verblijf ik.

PostNL
    Mech.
    Ik ben hier ook blij mee. Gelukkig waren deze mensen wel zo goed om wat extra moeite te doen. Jammer dat je niet kan ingaan op het onacceptabele feit dat je waardevolle spullen van en klant naar totaal vreemden stuurt.

Ik heb aan de telefoon meerdere malen gevraagd waar het pakket is en heb ook gemeld dat ik klachten wilde indienen (omdat de tas soms onvindbaar was). Elke collega van u heeft het echter anders aangepakt en mijn tas was ook elke keer ergens anders. Klachten kon ik niet indienen volgens de klantenservice.

Uiteindelijk heeft een collega heeft gezegd dat ze een klacht zou indienen zodat er een onderzoek gestart kan worden naar het pakket. Het feit dat jij die niet kan vinden laat nogmaals zien hoe er met de klanten van PostNL wordt omgegaan..
    Geachte heer, mevrouw Radermacher,

Aan de hand van mijn administratie heb een melding kunnen vinden en een chat gesprek, maar ik heb geen onderzoek kunnen vinden. Ik heb de status nog een keer bekeken, maar ik heb niet kunnen nagaan waarom dit pakket naar dit adres is gezonden en waarom het niet terug is gegaan naar Indonesië. Maar ik ben blij dat het uiteindelijk nog bij u terecht is gekomen. Voor alle overlast bied ik u mijn excuses aan.

Ik ga ervan uit u voldoende te hebben geïnformeerd.

Annet