Klacht POSTNL: Pakket ligt 9 dagen in sorteercentrum

Klachtnummer
# 653199
Gebruiker
Saaar
Datum
1 reactie

Details

Klacht

Ik heb al een aantal keer contact gehad met post nl maar ze konden mij niet verder helpen. Mijn pakketje ligt nu al 9 dagen in het sorteercentrum en de track en trace geeft geen nieuwe bezorgdatum aan. Ik heb mijn pakketje dringend nodig, maar ik krijg te horen dat ik moet afwachten. Hopelijk is hier een oplossing voor.

Gewenste oplossing

Ik zou graag willen weten wanneer mijn pakket bezorgt of hoelang het nog kan duren.

1 reactie

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Dit is onze laatste reactie

    Geachte heer/mevrouw,

    Bedankt voor uw bericht. U geeft aan dat u uw pakket niet heeft ontvangen. Ik begrijp dat dit teleurstellend voor u is. Mijn excuses hiervoor. Graag geef ik u een toelichting.

    Uw klacht is geregistreerd en deze wordt gebruikt ter verbetering van onze dienstverlening en om herhaling te voorkomen. Ik raad u aan om 9 april af te wachten. Indien u uw zending dan niet ontvangt dan kan ik verder niet achterhalen wat er met uw pakket is gebeurd. Mijn advies is dan contact op te nemen met de afzender die verantwoordelijk is voor de verzendwijze. Die kan met u een oplossing zoeken en volgens de voorwaarden melding maken bij de eigen postorganisatie.

    Ik kan mij voorstellen dat dit niet naar uw tevredenheid is maar hoop door deze toelichting dat u duidelijkheid hierover heeft gekregen en begrip hiervoor heeft. Ik hoop dat u alsnog in bezit komt van uw zending en ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

    Gaat het een volgende keer opnieuw niet goed? Laat het ons dan gerust weten. Op postnl.nl/klantenservice vindt u onze contactopties en antwoorden op veelgestelde vragen. 

    Met vriendelijke groet,    

    PostNL Klantenservice

Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen