Klacht POSTNL: Pakket ligt al 2 maanden bij IMEC zonder enige update

Status
sad Niet opgelost
Klachtnummer
# 555822
Gebruiker
OchtendHobo#485
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Ik verwacht een pakket uit Groot-Brittannië, deze is 12 juli jl in Nederland aangekomen en de 13e bij IMEC gearriveerd. Daarna is er nog maar 1 update geweest, 10 augustus, dat het pakket nog altijd bij IMEC ligt. 18 augustus via twitter contact opgenomen, kreeg het antwoord langer te wachten. Ondertussen zijn we meer dan twee maanden verder sinds het pakket in Nederland is gearriveerd en bijna een maand na het twitter contact.

De oplossing

Ik krijg graag een update over het pakket. En dan niet het standaard antwoord om te blijven wachten, na twee maanden vind ik dat ik al genoeg heb gewacht. Dus een antwoord hoe dit opgelost gaat worden en op welke, redelijke, termijn ik het pakket kan verwachten.

1 reactie

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte heer/mevrouw,

    Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft over en pakket uit het buitenland. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

    Ik kan mij voorstellen dat het vervelend is als u betaald heeft voor het pakket maar het nog niet in ontvangst heeft mogen nemen. Wegens enorme aanvoer van pakketten uit het buitenland duurt het momenteel iets langer dat een pakket wordt doorgestuurd dan dat u van ons gewend bent. Wij doen er alles aan om er voor te zorgen dat u zo spoedig mogelijk uw pakket kunt ontvangen. Ik wil u adviseren om de track trace pagina regelmatig te controleren. Mijn welgemeende excuses voor het ongemak.

    Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, kunt u contact opnemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl.

    Met vriendelijke groet,

    PostNL Klantenservice

Uiteindelijke oplossing

Auteur
OchtendHobo#485
Datum
Uiteindelijke oplossing
Het standaard antwoord dat je na meer dan twee maanden maar moet blijven wachten. Geen tijdsperiode waarin het pakket ongeveer aan zou moeten komen noch een poging om te kijken of er na twee maanden haast gemaakt kan worden.
Status
niet opgelost
Beoordeling
sad

Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen