Opgelost door POSTNL: Pakket ligt daar al sinds 30 december

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 576570
Gebruiker
F. van Muijen
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Ik wacht al enige tijd op een pakket welke bij NL customs ligt in Den Haag.

De oplossing

Uitzoeken waar dit pakket blijft.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

POSTNL is actief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

0 reacties

Uiteindelijke oplossing

Auteur
F. van Muijen
Datum
Uiteindelijke oplossing
Pakket werd gisteren toch ineens geleverd en in uitstekende conditie. Dus de klacht sluit ik bij deze. PostNL heeft hier geen invloed op gehad. Blijkbaar is het hangen van het pakket echt aan de orde van de dag bij aankomst uit het buitenland en dat zeker in dit Corona tijdperk.
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen