Klacht POSTNL: Pakket ligt op afdeling inklaring

Klachtnummer
# 57559
Gebruiker
Xander van vlijmen
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Op 24 maart een mediaplayer besteld op internet.

Deze is volgens hun site op 27 maart verzonden.
Volgens het ems track en trace systeem op 5 april aangekomen in nederland

Na contact met POSTNL op 17 april blijkt het pakket bij hun inklaringsafdeling te liggen, maar is niet gekoppeld aan mijn adres.
Medewerkster heeft een berichtje achtergelaten voor de betreffende afdeling
vandaag 19 april nog maar eens gebeld aangezien ik weinig vertouwen heb in de afloop
en wat denk je het zelfde antwoord.

Is het nu zo moeilijk of lijkt dat maar

Je kunt niet kiezen voor een andere leverancier dan postnl
dus je blijft met dit probleem zitten

telfoonnummer of doorverbinden naar deze afdeling is er niet bij
na wat googlen kwam ik op 020-5873491 uit maar dit word niet beantwoord.

De oplossing

Leveren voor de pasen

1 reactie

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Geachte heer van Vlijmen,
    Hartelijk dank voor uw reactie op klachtenkompas. Uit uw bericht begrijp ik dat uw pakket nog niet is vrijgegeven door de afdeling inklaring.
    Ik kan mij voorstellen dat dit een teleurstelling voor u is en bied u dan ook mijn excuses aan. Graag informeer ik u verder.
    Ik heb opnieuw een melding uitgezet naar de afdeling inklaring, met verzoek om pakket vrij te geven. Ik verzoek u dit af te wachten.
    Ik ga ervan uit dat u hiermee voldoende geïnformeerd bent.
    Hanny
    PostNL Klantenservice

Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen