Klacht POSTNL: PAKKET LIGT OP AMSTERDAM INTERNATIONAL MAIL CENTRE NETHERLANDS.

Klachtnummer
# 172388
Gebruiker
Joerimatthijsse
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Op eBay had ik een bestelling geplaatst in Amerika. Pakket is verzonden zonder problemen (LZ534347291US) maar bevindt zich nu volgens de tracking op het Amsterdam International Mail Centre Netherlands met de melding 'Addressee not available - Addressee advised to pick up the item'. Waar ligt dit pakket en waar kan ik het ophalen? Of is het ook mogelijk nog te versturen?

De oplossing

Graag alsnog versturen of op welk adres deze ligt.

1 reactie

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Geachte heer Matthijsse,

    Ik begrijp uit uw verhaal dat u niet kon opmaken uit de buitenlandse track en trace waar uw pakket zich bevond. Dit is niet niet ongewoon. Niet alle track en trace systemen sluiten op elkaar aan. Nadat een pakket in Nederland is aangekomen krijgt het namelijk een Nederlandse barcode en is het via de track en trace van PostNL verder te volgen. Ik zie in het systeem dat u het pakket inmiddels al wel heeft afgehaald. Mocht u in de toekomst weer een pakket uit het buitenland bestellen dan kunt u ook met onze klantenservice contact opnemen en vragen of de code ook al omgenummerd kan worden. Daarnaast kunt u het ook zelf via internationalparceltracking.com omnummeren als het pakket eenmaal in Nederland is aangekomen. Mijn excuses voor de verwarring.

    Met vriendelijke groet,

    Yfke
    Klantenservice PostNL

Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen