Opgelost door POSTNL: Pakket ligt sinds 12 juli bij custom clearance

content Opgelost

Hallo,
Mijn pakket ligt sinds 12 juli bij custom clearance, dat is inmiddels ruim 1,5 maand. Er verandert niks in de status dus wil graag weten wat eraan de hand is. De track and tracé code is LX331331751US.
Mvg

Ik wil het pakket graag ontvangen

Geachte heer/ mevrouw,

Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft over de bezorging van een pakket op uw huisadres. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

Het duurt inderdaad wel bijzonder lang voordat u uw pakket in ontvangst kunt nemen. Ik heb voor u gekeken en ik zie dat er een bericht naar u is gestuurd voor meer informatie over de inhoud van de zending. Zou u de info willen sturen via www.postnl.nl/bva. Dan zal de zending snel worden vrijgegeven. Mocht het dan nog niet lukken dan kan de afzender hier een onderzoek voor starten bij het bedrijf die ze hebben gebruikt om de zending mee te versturen.

VierdePaard#320
    Is er al nieuws over mijn pakket? Heb nog niks terug gehoord...
    VierdePaard#320
    Ik neem aan dat het pakket naar mij onderweg is...?
    Geachte heer, mevrouw,

Bedankt voor uw bericht. Ik begrijp dat u graag een update had gewild over de stand van zaken. Graag reageer ik op uw bericht.

Door middel van de Track & Trace-code heb ik de status gecontroleerd. Volgens mijn informatie heeft u de zending op 12 september in ontvangst kunnen nemen. Ik vertrouw erop dat u het pakket in uw bezit heeft.

Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, kunt u contact op te nemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl