Klacht POSTNL: Pakket ligt vast op depot

Status
sad Niet opgelost
Klachtnummer
# 652127
Gebruiker
Lynnosaurus
Datum
1 reactie

Details

Klacht

Mijn pakket ligt vanaf 14 februari in Den Haag Inbound.
In krijg m niet, verzender kan niets beginnen omdat deze in land van aankomst ligt. Waar is deze, en belangrijker, wanneer krijg ik deze

Gewenste oplossing

Ik wil weten waar deze ligt en hoe ik deze krijg
Geboden oplossing
Ik moest maar 30 dagen wachten
Status
niet opgelost
Beoordeling
sad

1 reactie

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte heer / mevrouw,

    Bedankt voor uw bericht op Klachtenkompas. U wilt weten wanneer u uw pakket uit het buitenland ontvangt. Graag geef ik u een toelichting.

    Uw zending is overgedragen aan de afdeling inklaring op 24 februari 2023. De afdeling inklaring maakt de zending klaar voor beoordeling door de Douane, voor invoer. De inklaring kan tot 30 dagen in beslag nemen. PostNL heeft helaas geen invloed op de afhandeling door de Douane.

    Uw zending is nog niet door PostNL ontvangen of verwerkt. Informeren bij de Douane over de duur van afhandeling heeft geen zin. Het is niet mogelijk om de afhandeling te versnellen. Via Track & Trace blijft u op de hoogte van de laatste status van afhandeling van uw zending. Ik raad u aan de aflevering af te wachten.

    Ik begrijp dat mijn antwoord niet naar uw tevredenheid is maar hoop door deze toelichting dat u duidelijkheid hierover heeft gekregen en begrip hiervoor heeft.

    Mijn excuses voor het door u ondervonden ongemak. Ik vertrouw erop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd en wens u verder een fijne dag toe.

    Als u in de toekomst nog vragen heeft, helpen we u graag via postnl.nl/klantenservice. Hier vindt u antwoorden op veelgestelde vragen en leest u hoe u contact met ons kunt opnemen.


    Met vriendelijke groet,    

    PostNL Klantenservice

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen