Klacht POSTNL: Pakket ligt veel lang bij de douane en wacht op inklaring.

Sandy

Pakket ligt veel lang bij de douane en wacht op inklaring.

Z.s.m alsnog het pakket inklaren en informeren over de verwachter levertijd.

Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft omtrent de bezorging van uw pakketten uit het buitenland. Het spijt mij om te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

Ik kan me voorstellen dat het niet fijn is dat u deze pakketten nog niet heeft ontvangen. Mijn excuses hiervoor. Een pakket uit het buitenland kunt u in de gaten houden via www.internationalparceltracking.com. U kunt in plaats van de 3S-code de buitenlandse code invullen. Zodra het pakket in Nederland is verwerkt en aan het bezorgadres is gekoppeld, komt er informatie tevoorschijn. Dat is op dit moment nog niet het geval. Ik hoop dat u uw bestellingen spoedig nog zal ontvangen. Mocht dit niet het geval zijn en het duurt echt te lang, neem dan voor een verdere oplossing contact op met de afzender. Daar heeft u een overeenkomst mee. De afzender heeft de mogelijkheid om bij zijn of haar lokale postdienst om een klacht in te dienen of een onderzoek op te laten starten.

Sandy
Oplossing is wachten ??? Ik zou graag zien dat POSTNL informeert bij de douane waarom dit allemaal zo lang moet duren. Bij pakketjes via andere vervoerders heb ik noot last van een lange inklaring en is meestal na 1 of 2 dagen het pakketje door de douana heen.