Klacht POSTNL: pakket locatie/staus is onbekend

RiscMan&247

ik verwacht een pakketje uit Oekraine, volgens traking info ligt dit al meer dan een maand bij NLHAGI, maar nog steeds niet ontvangen

het pakket traceren en zo snel mogelijk afleveren

Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft over de bezorging van post op uw huisadres. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

Uit uw bericht begrijp ik dat u uw pakket nog steeds niet heeft ontvangen. Ik begrijp dat het heel vervelend voor u is dat uw pakket nog niet is aangekomen. Ik bied u dan ook mijn oprechte excuses aan voor het ontstane ongemak.

Aan de hand van de verzendcode heb ik geprobeerd te achterhalen waarom uw pakket nog niet is bezorgd, maar helaas is dit niet gelukt. Om ervoor te zorgen dat dit alsnog zo snel mogelijk gebeurt, is aanvullend onderzoek vereist. Ik adviseer u daarom om contact op te nemen met de afzender. Die kan, als opdrachtgever van de zending, een officieel onderzoek bij eigen postorganisatie aanvragen en u op de hoogte brengen van de uitkomst.

RiscMan&247
standaard e-mail, met pakket is niet traceerbaar, neem contact op met de verzender voor meer details