Opgelost door POSTNL: Pakket maar niet afsturen

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 577843
Gebruiker
B
Datum
1 reactie

Details

Klacht

Pakket ligt al meer dan 2 maand bij inklaring. "held by customs"

Gewenste oplossing

Pakket een keer naar me toesturen
Geboden oplossing
Eindelijk komt me pakket aan
Status
opgelost
Beoordeling
happy

1 reactie

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte heer,

    Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft over de levering van een door u te ontvangen importpakket. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

    Zojuist hebben wij uw klacht telefonisch besproken. Tijdens ons gesprek heb ik uitgelegd dat uw pakket vandaag is vrijgegeven door onze afdeling Inklaringen. Ik verwacht dan ook dat u uw pakket op korte termijn ontvangt. Nogmaals mijn excuses voor de vertraging en het hierdoor ontstane ongemak.

    Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, kunt u contact opnemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl.

    Met vriendelijke groet,

    PostNL Klantenservice

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen