Klacht POSTNL: Pakket met dure waarde NIET afgegeven op huisadres

Jessie1995

Hele dure, nieuwe insulinepomp van ruim 4000,00 NIET op huisadres afgeleverd. Maar bij mensen die wij niet kennen en huizen verderop in de straat wonen. Ongelofelijk slecht !!
Stel dat deze mensen het pakket NIET afgegeven hadden gegeven aan ons en hadden gezegd: we hebben niets gehad, dan had ik een groot probleem gehad. Want zo'n nieuwe insulinepomp krijg ik maar 1x per 4 jaar. En ik ben zelf verantwoordelijk voor schade, verlies en diefstal van de pomp.
In de brief van Medtronic staat heel duidelijk dat het pakket 2x op het HUISADRES afgegeven zou worden. Daarna kon ik het persoonlijk afhalen bij een postkantoor. Zie bijlage.
Absurd gewoon !! Dit is absoluut onacceptabel !!
Dit is nu al de zoveelste keer dat de bezorger NIET terug komt bij geen gehoor, maar de post/pakket afgeeft huizen verderop.
Ik wil dat alle post, alle pakketten PERSOONLIJK EN OP ONS HUISADRES worden afgegeven!!! Dit kan echt niet en ben hier zeer boos over !!

ALLE POST en ALLE PAKKETTEN worden voortaan PERSOONLIJK EN OP HUISADRES ALLEEN AFGEGEVEN !!!

Geachte mevrouw van Stipdonk,

Hartelijk bedankt voor uw bericht. Ik kan me voorstellen dat u het niet prettig vindt dat uw pakket elders in uw straat is afgegeven. Zeker wanneer het om een pakket gaat met een zeer waardevolle inhoud.

Ik wil dit graag voor u bekijken en hier een melding van maken als dit pakket inderdaad alleen op het huisadres mocht worden afgeleverd. Hiervoor heb ik echter nog wel de barcode van het pakket nodig. Zou u zo vriendelijk willen zijn om mij deze nog toe te sturen?

Ik zie uw reactie graag tegemoet.

Annet
    Jessie1995

Helaas is de doos al met het oud papier meegegaan afgelopen woensdag 15-02-2017.
    Op de pakbon staat wel het volgende:
    Afleveringsbon: 8070945579
    Handling Unit number: 206739780361559638

Heeft u hier iets aan?
    Jessie1995

Ik heb nog het kaartje gevonden dat in de brievenbus lag.
    Hierop staat een niet thuis code: KG59615270
    Ik kan niets meer terug vinden als ik die code gebruik. Misschien jij wel?
    Geachte mevrouw van Stipdonk,

Heel erg bedankt voor deze extra informatie. ik heb hiermee de zending kunnen vinden. Dit pakket mocht inderdaad alleen op uw huisadres worden aangeboden. Ik heb hiervan een klacht opgemaakt. U zult hier verder geen bericht meer over ontvangen, maar dit komt terecht bij de leidinggevende van deze medewerker en die zal het met deze persoon bespreken en passende maatregelen om dit in de toekomst te voorkomen. Nogmaals mijn excuses voor de schrik en de overlast.

Ik ga ervan uit u voldoende te hebben geïnformeerd.

Annet
    Hartelijk dank.