Opgelost door POSTNL: pakket met medicijnen is niet op te halen uit de automaat

angry Opgelost
Margret Sikkes

pakket met medicijnen zit in een automaat van postnl. Wij hebben geen wachtwoord (6 cijferige code) ontvangen en kunnen het pakket er niet uit halen. 4 x gebeld met Postnl. (laatst telefoontje heb ik 36 minuten gewacht). Net weer gebeld en er gaat een onderzoek gestart worden. En ik maar wachten...………. 3 mails ontvangen met verschillende boodschappen....

Ik wil op korte termijn mijn pakket kunnen ophalen dus heb ik de code nodig. In het pakket zitten medicijnen...…...

Geachte heer, mevrouw,

Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft over uw pakket. Deze zou in een automaat liggen. U heeft echter geen code gekregen. U zou hierover geïnformeerd worden, echter bent u via die weg niet verder gekomen.. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

Wat vervelend dat het zo moeizaam is verlopen. Ik heb mijn gegevens gecontroleerd en zie dat de zending inmiddels is afgehaald van het postkantoor. U bent tevens hierover geïnformeerd door mijn collega van het onderzoeksteam. Ik ga er dan ook vanuit dat het zo verder is verholpen en u voldoende bent geïnformeerd.
    Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, kunt u contact opnemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl.

Margret Sikkes
Door PostNL heb ik niets aangeboden gekregen. Zelf, na veel telefoontjes, er achter gekomen dat mijn pakket inmiddels bij de Bruna winkel.