Opgelost door POSTNL: pakket met medicijnen is niet op te halen uit de automaat

Status
angry Opgelost
Klachtnummer
# 414798
Gebruiker
Margret Sikkes
Datum
1 reactie

Details

De klacht

pakket met medicijnen zit in een automaat van postnl. Wij hebben geen wachtwoord (6 cijferige code) ontvangen en kunnen het pakket er niet uit halen. 4 x gebeld met Postnl. (laatst telefoontje heb ik 36 minuten gewacht). Net weer gebeld en er gaat een onderzoek gestart worden. En ik maar wachten...………. 3 mails ontvangen met verschillende boodschappen....

De oplossing

Ik wil op korte termijn mijn pakket kunnen ophalen dus heb ik de code nodig. In het pakket zitten medicijnen...…...

1 reactie

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte heer, mevrouw,

    Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft over uw pakket. Deze zou in een automaat liggen. U heeft echter geen code gekregen. U zou hierover geïnformeerd worden, echter bent u via die weg niet verder gekomen.. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

    Wat vervelend dat het zo moeizaam is verlopen. Ik heb mijn gegevens gecontroleerd en zie dat de zending inmiddels is afgehaald van het postkantoor. U bent tevens hierover geïnformeerd door mijn collega van het onderzoeksteam. Ik ga er dan ook vanuit dat het zo verder is verholpen en u voldoende bent geïnformeerd.
    Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, kunt u contact opnemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl.

    Met vriendelijke groet,

    PostNL Klantenservice

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Margret Sikkes
Datum
Uiteindelijke oplossing
Door PostNL heb ik niets aangeboden gekregen. Zelf, na veel telefoontjes, er achter gekomen dat mijn pakket inmiddels bij de Bruna winkel.
Status
opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen