Klacht POSTNL: pakket met noodzaak niet bezorgd
Details
De klacht
Vandaag op 4 oktober verwachtte ik mijn pakket met medische voeding tussen 14.45-17.00. Om 14.28 vandaag (terwijl ik gewoon thuis ben!) krijg ik een E-mail dat het niet gelukt is mijn pakket te bezorgen. Dit stel ik NIET op prijs daar ik speciaal heb gezorgd tussen 14.15 en 17.30uur thuis te zijn om mijn pakket in ontvangst te nemen. Ik heb er dan al rekening mee gehouden dat de bezorger iets later of eerder aan de deur kan staan. Maar ga er vanuit als 14.45-17.00u aangegeven wordt, dan ook om deze tijd bezorgd wordt!! Het gaat hier om medische voeding waar ik iedere dag afhankelijk van ben en dus NIET even twee dagen later bezorgd kan worden! Áls de bezorger van post NL al langs is geweest, is dit tussen 13.45-14.15 geweest. Wat ik niet verwacht daar 2 huisgenoten voor 14.15 wel thuis waren en altijd open doen als er aangebeld zou worden, bovendien geven zij aan geen bel gehoord te hebben rond deze tijd. Dus heeft de bezorger van post NL - én niet aangebeld (het pakket is dusdanig groot dat dit aan de deur afgeleverd moet worden) - én bij deze eerste poging bovendien GEEN bericht achter gelaten met daarop een ‘niet thuis-code’ - én NIET geprobeerd mijn pakket af te leveren bij de buren. Wellicht is hij/zij zelfstandig helemaal niet langs geweest. Ik vind dit een zeer slechte service van postNL!!De oplossing
Zou het erg op prijs stellen wanneer jullie als post NL nog iets positiefs regelen voor jullie klant, en de betreffende bezorger een officiële klacht aan de broek hangen!De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.