Klacht POSTNL: Pakket met noppies kleding maat 56 niet aangekomen

Jannekevb

Een pakketje met babykleding verstuurd met postzegels is niet aangekomen.

Ik zou graag willen, dat mijn pakketje wordt opgezocht en alsnog naar mij wordt verzonden

Geachte heer, mevrouw Van Beek,

Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een vraag heeft over uw briefpost zending. Deze is niet afgeleverd. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

Wat jammer om te horen dat uw pakketje niet is aangekomen. Mijn excuses hiervoor. Helaas heb ik van u te weinig informatie ontvangen om uw melding direct in behandeling te kunnen nemen. Om u zo goed en snel mogelijk van dienst te kunnen zijn ontvang ik graag alsnog de volgende informatie:

- Bent u de afzender of de ontvanger van het poststuk?
    - Wanneer en waar is het op de bus gedaan?
    - Weet u zeker dat het via PostNL is verzonden? Dit checken we altijd omdat er ook via andere bezorgdiensten wordt bezorgd.
    - Wat is het adres van de ontvanger? En als u de ontvanger bent, kunt u dan aangeven wat de naam en het adres is van de afzender?

Zodra deze informatie is aangeleverd, zal uw melding verder in behandeling worden genomen. U kunt de ontbrekende informatie aanleveren via een(privé) reactie op dit bericht.

Ik ga er vanuit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog andere vragen of klachten heeft, vragen wij u contact op te nemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl.

Geachte heer, mevrouw Van Beek,

Bedankt voor de informatie.

Hier staat namens u al een klacht over geregistreerd bij PostNL. Ik raad u aan om contact op te nemen met de afzender. De afzender kan een navraag opstarten bij PostNL om de zending retour te ontvangen of door te laten sturen. Dit kan ik alleen via de afzender doen omdat de afzender de opdrachtgever is van de zending. Ik hoop dat u op die manier het poststuk met de kleertjes alsnog mag ontvangen. Excuses voor het ongemak.

Jannekevb