Opgelost door POSTNL: Pakket met status "bezorgd" niet geleverd

content Opgelost
Tweeling#

Vandaag (30-08-2020) zou er een pakket bezorgd worden. Om 15.15 kwam de melding "pakket bezorgd" maar er is helemaal geen pakket afgegeven. De track en trace code is 3STKUL273214864. Er was ook geen briefje afgegeven door de postbezorger dat het pakketje bij de buren zou zijn afgegeven. Er is zelfs afgetekend met een handtekening die helemaal de mijne niet is. Waar is ons pakketje?? Het gaat om een mobiele telefoon en wij zijn bang dat deze gewoon achtergehouden is door de postbezorger. Graag zsm antwoord.

Zo snel mogelijk zorgen dat het pakket wél bij ons bezorgd gaat worden.
Pakket alsnog een dag later bezorgd. Maar geen bericht vanuit Post NL dat ze een dag later zouden bezorgen. We hebben vanuit Belsimpel.nl moeten vernemen dat ons pakketje alsnog geleverd zou worden. Top service van Belsimpel dus, een misser van Post NL.

POSTNL is actief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.