POSTNL is actief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.
Opgelost door POSTNL: Pakket met status "bezorgd" niet geleverd
Details
Klacht
Vandaag (30-08-2020) zou er een pakket bezorgd worden. Om 15.15 kwam de melding "pakket bezorgd" maar er is helemaal geen pakket afgegeven. De track en trace code is 3STKUL273214864. Er was ook geen briefje afgegeven door de postbezorger dat het pakketje bij de buren zou zijn afgegeven. Er is zelfs afgetekend met een handtekening die helemaal de mijne niet is. Waar is ons pakketje?? Het gaat om een mobiele telefoon en wij zijn bang dat deze gewoon achtergehouden is door de postbezorger. Graag zsm antwoord.Gewenste oplossing
Zo snel mogelijk zorgen dat het pakket wél bij ons bezorgd gaat worden.- Status
- opgelost
- Beoordeling
Bedrijf status
Bedrijf status
- Bedrijf
- Status
Deze klacht is gesloten
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.