Klacht POSTNL: Pakket met status bezorgd, maar is nergens te vinden.

Luxia

Mijn pakket heeft de status bezorgd, maar ik heb niets ontvangen, er is geen briefje achter gelaten. Alle directe buren gevraagd en zij hebben ook niets in ontvangst genomen. Postnl personeel kan niets controleren en niets hieraan doen!? Waar is mijn pakket? Wie is verantwoordelijk voor mijn verlies?
De particuliere verzender stelt zich niet verantwoordelijk omdat de verzending de status bezorgd heeft. Een verzekering moet alleen nodig zijn voor bijzondere gevallen zoals overval, storm etc. tijdens transport. Bij wijze van spreken kan de postbode bij elke pakket op bezorgd zetten en alles zelf meeneemt als het maar niet getekend of niet verzekerd is. Dit is niet te geloven. Postnl is niet betrouwbaar!

Pakket traceren en alsnog bezorgen.

Geachte meneer/mevrouw Lu,

Vriendelijk bedankt voor uw bericht. Ik vind het kwalijk te vernemen dat uw zending niet is aangekomen. Mijn excuses voor het ongemak, graag reageer ik op uw bericht:

Om te achterhalen wat we voor u kunnen betekenen zou ik graag de betreffende barcode van de zending willen ontvangen. Zou u ons deze kunnen toesturen?

In afwachting van uw reactie verblijf ik.

Tycho
    Luxia
    Beste Tycho, hierbij: 3SKABA31454529
    Geachte mevrouw Lu,

Bedankt voor het sturen van de 3S-code. Jammer genoeg kon ik daar geen informatie over vinden. De code klopte volgens mij niet helemaal, volgens mij is het: 3SKABA314584529. Dit pakket zou op 06-06 bezorgd zijn. U geeft aan dat dit niet het geval is. Ik vind dit een kwalijke zaak en bied hier dan ook mijn excuses voor aan.

Spijtig genoeg kan u als ontvanger geen onderzoek starten. De afzender blijft namelijk verantwoordelijk voor het pakket totdat u het daadwerkelijk heeft ontvangen. De afzender kan contact met ons opnemen en eventueel een onderzoek starten. Wellicht kunt u dit antwoord aan de afzender laten zien. Ik hoop dat ze bereid zijn om u hiermee te helpen.

Mijn excuses voor het ongemak.

Sannette
    PostNL