Klacht POSTNL: Pakket met track and trace niet te traceren..

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 535901
Gebruiker
M.
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Pakket sinds 24/4 2021 status onbekend,nog steeds niets geleverd.

De oplossing

Ik wil graag mijn pakket ontvangen. Is het kwijt dan wil ik graag weten wat jullie nog kunnen betekenen. Pakket is kwijtgeraakt onder jullie beheer.

1 reactie

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Dit is onze laatste reactie


    Geachte heer/mevrouw,

    Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft over de bezorging van uw pakket. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

    Uit uw bericht begrijp ik dat u graag wilt weten wat de status is van uw zending. Het spijt me om te vernemen dat u uw zending tot op heden niet heeft ontvangen. Ik wil u adviseren om contact op te nemen met de afzender, zij kunnen indien nodig contact met ons opnemen en u als betalende klant van de afzender, een passende oplossing bieden.

    Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, kunt u contact opnemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl.

    Met vriendelijke groet,

    PostNL Klantenservice

Uiteindelijke oplossing

Auteur
M.
Datum
Uiteindelijke oplossing
het standaard antwoord... Op Marktplaats via de link betaalverzoek met verzenden via post NL ook het verzenden geregeld, ik als ontvanger heb dan (apart) betaald voor de verzendkosten. Ik ga er dan van uit dat ik de overeenkomst (als betalende partij) ben aangegaan met post nl. Steeds schuift post nl de verantwoordelijkheid van zich af.. verwijzen naar afzender en marktplaats. Postnl raakt het pakket kwijt, het minste wat ze kunnen doen zijn kosten van bezorging terugbetalen. Post nl heeft zich niet aan overeenkomst gehouden.
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen