Klacht POSTNL: Pakket met track and trace niet te traceren..

M.

Pakket sinds 24/4 2021 status onbekend,nog steeds niets geleverd.

Ik wil graag mijn pakket ontvangen. Is het kwijt dan wil ik graag weten wat jullie nog kunnen betekenen. Pakket is kwijtgeraakt onder jullie beheer.

Uit uw bericht begrijp ik dat u graag wilt weten wat de status is van uw zending. Het spijt me om te vernemen dat u uw zending tot op heden niet heeft ontvangen. Ik wil u adviseren om contact op te nemen met de afzender, zij kunnen indien nodig contact met ons opnemen en u als betalende klant van de afzender, een passende oplossing bieden.

M.
het standaard antwoord... Op Marktplaats via de link betaalverzoek met verzenden via post NL ook het verzenden geregeld, ik als ontvanger heb dan (apart) betaald voor de verzendkosten. Ik ga er dan van uit dat ik de overeenkomst (als betalende partij) ben aangegaan met post nl. Steeds schuift post nl de verantwoordelijkheid van zich af.. verwijzen naar afzender en marktplaats. Postnl raakt het pakket kwijt, het minste wat ze kunnen doen zijn kosten van bezorging terugbetalen. Post nl heeft zich niet aan overeenkomst gehouden.