Opgelost door POSTNL: Pakket met vermelding "ALLEEN HUISADRES" tóch bij de buren afgegeven.

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 55517
Gebruiker
Lon
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Ik bestel regelmatig iets online, maar ik wil mijn buren niet lastigvallen met mijn pakjes. Als ik niet thuis ben, geef ik gewoon online aan dat ik het pakje liever zelf ga ophalen bij het postkantoor. Toen las ik dit op de PostNL website:

"Geen bezorging bij de buren?
Wilt u geen bezorging bij de buren, dan kunt u de afzender vragen om 'alleen huisadres' op het pakket te vermelden. In dat geval bieden we het pakket alleen bij u aan."

Dat heb ik laten doen door de verzender, maar één dag later is het pakje tóch bij mijn 'buren' (een bellenbord verder!) bezorgd. Ik baal hiervan, zeker omdat het niet het eerste probleem is dat ik met PostNL heb (gehad).

De oplossing

Ik wil graag dat uw bezorgers zich gewoon aan de afspraken houden en mijn buren met rust laten. IK bestel immers een pakje, niet mijn buren!

2 reacties

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Geachte heer/mevrouw Huigen,Hartelijk dank voor uw reactie op klachtenkompas. In uw bericht geeft u aan dat uw zending bij de buren is bezorgd terwijl er een vermelding van alleen huisadres op de zending aangegeven staat. Ik kan mij voorstellen dat dit een teleurstelling voor u is, zeker omdat u aangeeft dat dit niet de eerste keer is. Ik bied u dan ook mijn excuses aan. Graag reageer ik hierop.Ik heb hier gelijk een klacht van aangemaakt richting de bezorger om dit binnen twee werkdagen door te spreken. Ik ga er dan ook vanuit dat dit niet opnieuw voorkomt in de toekomst. Omdat uw melding verder intern wordt doorgesproken ontvangt u hier geen reactie op.Ik ga er vanuit dat ik u hiermee voldoende geïnformeerd heb.Met vriendelijke groet,Tineke
    PostNL Klantenservice
  2. Auteur
    Lon
    Datum
    Dank u voor het aanpakken van het probleem. Ik vertrouw er op dat deze situatie niet meer voorkomt.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Lon
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen