Klacht POSTNL: Pakket meteen doorgestuurd naar Postnl-punt zonder aan te bellen op mijn adres.

Klachtnummer
# 616123
Gebruiker
A.J.B. Boog
Datum
1 reactie

Details

Klacht

2 Pakketten meteen doorgestuurd naar Postnl-punt (de Plus-supermarkt) zonder dat er bij mij is aangebeld. Nu kan ik met mijn fiets 2 zware pakketten daar gaan ophalen.
Vandaag om 8.59 krijg ik bericht van Postnl dat het pakket vanaf 13.45 geleverd gaat worden, maar om 9.37 blijkt dat ze het pakket niet konden afleveren (ik was gewoon thuis en mijn bel doet het gewoon). Klacht indienen bij Postnl kost mij geld want ik wil dit telefonisch doen. Het is trouwens al de 3e keer dat iets vergelijkbaars zo gebeurd is.

Gewenste oplossing

Het pakket bij het post-nl-punt ophaalt en alsnog op mijn adres aflevert.

1 reactie

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte heer/mevrouw,

    Bedankt voor uw bericht. Ik lees dat de bezorger niet heeft aangebeld bij de bezorging van uw pakket. Sorry daarvoor, dat is natuurlijk niet de bedoeling. Onze bezorgers zijn verplicht om aan te bellen bij het bezorgen van een pakket.

    Ik heb uw klacht doorgegeven aan de leidinggevende van de bezorger. Die gaat de situatie met de bezorger bespreken. Over de uitkomst van dit gesprek ontvangt u geen bericht. Na dit gesprek zou de bezorging beter moeten gaan.

    Gaat het een volgende keer opnieuw niet goed? Laat het ons dan gerust weten. Op postnl.nl/klantenservice vindt u onze contactopties en antwoorden op veelgestelde vragen. 

    Met vriendelijke groet,    

    PostNL klantenservice

Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen