Klacht POSTNL: Pakket meteen naar afhaalpunt ipv bezorgen

Status
sad Niet opgelost
Klachtnummer
# 440146
Gebruiker
Saartje
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Pakket is niet bezorgd en wordt meteen naar een afhaalpunt gestuurd. Er is geen 'niet thuis' briefje in de brievenbus en het pakket is best zwaar. Zelf kan niemand het pakket ophalen- daarom is er voor bezorgen gekozen. Meerdere malen postnl gebeld maar zij kunnen het pakket niet terug halen.

De oplossing

Ik wil dat het pakket opgehaald wordt bij het afhaalpunt en naar mijn thuisadres verzonden wordt. Als het naar het afhaalpunt verstuurd kan worden kan het ook naar mijn huis gestuurd worden (Bezorger rijdt er letetrlijk langs!)

1 reactie

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte heer, mevrouw,

    Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft over de bezorging van uw pakket. U geeft aan dat uw pakket niet is aangeboden terwijl u thuis was. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

    Het is in een dergelijke situatie tot mijn spijt niet mogelijk het pakket alsnog bij u thuis af te leveren. Op basis van de door u aangeleverde informatie heb ik gezien dat u op 30 april reeds via een ander kanaal contact met onze Klantenservice heeft opgenomen. De manager van de verantwoordelijke bezorger is op de hoogte gebracht. Hij zal met de bezorger in gesprek gaan om het belang van correcte bezorging te benadrukken en herhaling in de toekomst te voorkomen. Omdat dit een intern gesprek is, ontvangt u geen terugkoppeling op dit gesprek. Mochten er passende maatregelen getroffen moeten worden dan zal de leidinggevende daar zijn of haar verantwoordelijkheid in nemen. Ik vertrouw erop dat de bezorging op uw adres weer op het niveau zal komen wat u van ons mag verwachten. Volgens mijn informatie is de zending inmiddels afgeleverd bij een PostNL-punt en is daar beschikbaar om afgehaald te worden. Indien het pakket niet afgehaald wordt zullen we deze na zegen dagen retour sturen. Mijn excuses voor alle overlast die u van deze situatie heeft ondervonden.

    Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, vragen wij u contact op te nemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl

    Met vriendelijke groet,

    PostNL Klantenservice

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Saartje
Datum
Uiteindelijke oplossing
Pakket is teruggestuurd naar de afzender omdat het pakket niet opgehaald kon worden.
Status
niet opgelost
Beoordeling
sad

Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen