Klacht POSTNL: Pakket na 1 week nog steeds niet ontvangen bij postsorteercentrum volgens track and tracé.

sad Niet opgelost
NAM

Pakket na 1 week nog steeds niet ontvangen bij postsorteercentrum volgens traceercode. Wanneer wordt het pakket naar geadresseerde gestuurd in Duitsland?

Pakket zo spoedig mogelijk bezorgen.

Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een vraag heeft over een door u verzonden zending naar het buitenland. Graag reageer ik op uw bericht.

Helaas is het momenteel erg druk bij de sorteercentrums waardoor het uitreiken van
    de postzendingen langer duurt dan gebruikelijk. Mijn excuses hiervoor. Ik adviseer u
    de track & tracé code in de gaten te houden.

NAM
Geduld hebben, het is druk bij de sorteercentra’s. Ondertussen verloopt mijn retour verstuurtermijn bijna.