Klacht POSTNL: Pakket na 1 week nog steeds niet ontvangen bij postsorteercentrum volgens track and tracé.

Status
sad Niet opgelost
Klachtnummer
# 555554
Gebruiker
NAM
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Pakket na 1 week nog steeds niet ontvangen bij postsorteercentrum volgens traceercode. Wanneer wordt het pakket naar geadresseerde gestuurd in Duitsland?

De oplossing

Pakket zo spoedig mogelijk bezorgen.

1 reactie

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte heer/mevrouw,

    Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een vraag heeft over een door u verzonden zending naar het buitenland. Graag reageer ik op uw bericht.

    Helaas is het momenteel erg druk bij de sorteercentrums waardoor het uitreiken van
    de postzendingen langer duurt dan gebruikelijk. Mijn excuses hiervoor. Ik adviseer u
    de track & tracé code in de gaten te houden.

    Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, kunt u contact opnemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl.

    Met vriendelijke groet,

    PostNL Klantenservice

Uiteindelijke oplossing

Auteur
NAM
Datum
Uiteindelijke oplossing
Geduld hebben, het is druk bij de sorteercentra’s. Ondertussen verloopt mijn retour verstuurtermijn bijna.
Status
niet opgelost
Beoordeling
sad

Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen