Klacht POSTNL: Pakket na 3 weken nog steeds niet binnen.

LichteEekhoorn#19

Pakket na 3 weken nog steeds niet binnen. Gekocht op 11 mei 2020, verzonden op dezelfde dag en zou de volgende dag binnenkomen. Toen vertraagd naar weer de volgende dag en toen weer vertraagd en zou binnen 3 werkdagen geleverd worden. Sindsdien staat het zo al 2 weken lang, en is er een week geleden een onderzoek gestart maar nog helemaal niks gehoord.

Er achter aan gaan en mijn pakket eindelijk bij mij brengen.

Geachte heer, mevrouw,

Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u uw pakket nog niet heeft ontvangen. Ik begrijp dat u de zending graag zo snel mogelijk in ontvangst wilt nemen. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

Door middel van uw Track & Trace-code heb ik de status gecontroleerd. Volgens mijn informatie is de zending tot op heden nog niet afgeleverd. Door de overheidsmaatregelen tegen het coronavirus en de vele online bestellingen is het drukker dan normaal en zijn vertragingen ontstaan in de verwerking en aflevering van pakketten. Omdat de levering van uw pakket ondanks de vertraging nu te lang op zich laat wachten raad ik u aan om contact op te nemen met de afzender voor verdere actie en een oplossing. De afzender heeft een overeenkomst met ons over de levering van het pakket en u heeft een overeenkomst met de afzender over de levering van uw aankoop. De afzender kan indien nodig een onderzoek laten instellen en kan u verder informeren en helpen met een passende oplossing. Mijn excuses voor de ontstane overlast.