Klacht POSTNL: pakket na 4 weken nog niet aangekomen...sprake van diefstal

Mandrake

2 pakketten tegelijkertijd verstuurd naar Duitsland. dik bedrag betaald een komt aan binnen 36 uur, de ander na 4 weken nog niet. Met klachtenlijn van post.nl gebeld, antwoord jammer, jammer, tracking nummer, nee, dan moet ik u van mijn baas vertellen dat we niets voor u kunnen doen, sorry en haak erop….
Nu lees je op nu.nl de klachtenteller al richting de 5000 gaat en dat ruim 20% over pakketten gaat…..waar blijven die pakketten dan, enige antwoord kan zij als niets kan worden terug gevonden: diefstal………………………….dus post.nl is met een tweede economie binnenshuis begonnen…? Nemen ze SEND over om deze tweede economie te beschermen?
Het is werkelijk een schande dat tegen het verdwijnen van pakketten niets wordt gedaan…terwijl de oplossing zo simpel is, alle pakketten gratis met track en trace.

Ik verwacht van post.nl een oplossing dan wel een vergoeding….heb de rekening van de inhoud

probleem oplossen en ervoor zorgen dat mijn pakket aankomt op plaats van bestemming, of financiële vergoeding ter hoogte van de waarde van de inhoud. Heb de rekening

Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft over uw verstuurde pakket. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

Spijtig om te horen dat een pakket van u niet is aangekomen, mijn excuses hiervoor. Ik kijk graag voor u hoe dit precies zit. Kunt u mij hiervoor de tracking code van het pakket sturen?

Mandrake
    zoals u heb kunnen lezen is dit pakket verstuurd zonder track en trace. ik stel voor dat u een onderzoek start in uw eigen sorteer centrum, en het pakket identificeert en doorstuurt, zonodig met het track en trace nummer van het tweede pakket dat opdezelfde moment is aangeboden en wel is afgeleverd, Een pakket kan niet zomaar verdwijnen en derhalve stel in post.nl hiervoor aansprakelijk. ik betaal voor een dienst die niet geleverd wordt. ik overweeg aangifte van diefstal bij de politie en zal ook direct contact onderhouden met de konsumentenbond, die terecht het kwaliteits van post.nl in de openbaarheid heeft gebracht

Geachte heer of mevrouw,

Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft over een niet bezorgde zending naar het buitenland. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

Begrijpelijk dat u hier van baalt. Helaas is het niet mogelijk om een onderzoek te starten naar een zending zonder track & trace. Wel kan ik een klacht aanmaken over het niet aankomen van de zending.

* Het volledige adres van de geadresseerde.
    * Uw e-mailadres.
    * Verzenddatum.
    * Welke locatie u de zending heeft afgegeven.

Geachte heer/merouw,

Bedankt voor uw reactie. Ik zie inderdaad dat er al meerdere klachten voor u zijn geregistreerd. Het is niet mogelijk om nog een klacht voor u te registreren.

Ik kan mij voorstellen dit zowel voor u als voor de geadresseerde heel vervelend is dat de post nog niet is aangekomen en bied u dan ook mijn excuses aan. Helaas kan ik u niet vertellen waar uw pakket is gebleven, omdat deze ongeregistreerd (dus zonder verzendcode) is verstuurd. De afhandeling van internationale post gaat bovendien grotendeels buiten PostNL om, waardoor ook niet valt te onderzoeken waar uw post zich momenteel bevindt.

Door uw zending via PostNL te versturen, bent u akkoord gegaan met de algemene voorwaarden die hier bij horen. Omdat u de post heeft verzonden zonder aanvullende dienst, is het niet mogelijk om u een vergoeding aan te bieden of een onderzoek op te starten.

Mandrake
Geen service, geen oplossing, de reacties van post.nl zijn niet serieus te nemen... echt een lachertje.....ze zijn niet eens in staat om het gangbare traject van een pakkettje te volgen... Je betaald voor een service welke ze niet nakomen, niet eens het geld terug van de postzegel.....Internet bedrijven die hun service niet nakomen worden opgedoekt, fraude...en post.nl laten we zijn gang gaan?. Volledig terecht dat de konsumenten bond de slechte service van post.nl onder de aandacht brengt...ik overweeg aangifte...zouden velen met mij moeten doen alleen dan kan er wat veranderen.Het wordt overigens nog interessanter dat post.nl zijn handen er nog verder van aftrekt nu het om een internationale zending gaat, en dat ze stellen dat wanneer je van hun diensten gebruik maakt je akkoord gaat met hun terms and conditions. Hoe moet je dat weten, de balie medewerker vertelt je dit niet, ze staan niet ergens aangeplakt, en eh je ondertekent ze niet. Konsumentenbond hier een aangrijpingspunt!!!