Klacht POSTNL: Pakket na 6 weken nog steeds niet ontvangen

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 459435
Gebruiker
D.E. Meerwaldt
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Op 16 mei is er een pakket aan mij verstuurd, waarvoor ik een track en trace code heb gekregen. Het pakket is nog steeds niet binnen en de website geeft alleen maar aan dat er ivm Corona vertragingen zijn. Geen nadere bezorgdatum bekend. Dat is dus inmiddels ruim 6 weken geleden!!!

De oplossing

Ik wil weten wanneer ik mijn pakket krijg. Of nog beter, ik wil mijn pakket bezorgd krijgen.

1 reactie

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte heer/mevrouw,

    Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft omtrent de bezorging van uw pakket. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

    Mijn excuses voor het feit dat u dit pakket nog steeds niet heeft ontvangen. Ik kan me voorstellen dat u zich hier heel erg zorgen om maakt. Aangezien dit nu al veel te lang duurt, adviseer ik u om contact op te nemen met de afzender. Daar heeft u een overeenkomst mee. De afzender is onze opdrachtgever en kan via ons een onderzoek laten instellen.

    Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, kunt u contact opnemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl.

    Met vriendelijke groet,

    PostNL Klantenservice

Uiteindelijke oplossing

Auteur
D.E. Meerwaldt
Datum
Uiteindelijke oplossing
Alleen de verzender kan een onderzoek instellen, niet de ontvanger, beetje gek als de track en tracé code gewoon bekend is. Pakket is besteld via marktplaats dus verzender is niet meer bereikbaar. Weg pakket, bedankt PostNL
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen