Klacht POSTNL: Pakket na 6 weken nog steeds niet ontvangen

D.E. Meerwaldt

Op 16 mei is er een pakket aan mij verstuurd, waarvoor ik een track en trace code heb gekregen. Het pakket is nog steeds niet binnen en de website geeft alleen maar aan dat er ivm Corona vertragingen zijn. Geen nadere bezorgdatum bekend. Dat is dus inmiddels ruim 6 weken geleden!!!

Ik wil weten wanneer ik mijn pakket krijg. Of nog beter, ik wil mijn pakket bezorgd krijgen.

Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft omtrent de bezorging van uw pakket. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

Mijn excuses voor het feit dat u dit pakket nog steeds niet heeft ontvangen. Ik kan me voorstellen dat u zich hier heel erg zorgen om maakt. Aangezien dit nu al veel te lang duurt, adviseer ik u om contact op te nemen met de afzender. Daar heeft u een overeenkomst mee. De afzender is onze opdrachtgever en kan via ons een onderzoek laten instellen.

D.E. Meerwaldt
Alleen de verzender kan een onderzoek instellen, niet de ontvanger, beetje gek als de track en tracé code gewoon bekend is. Pakket is besteld via marktplaats dus verzender is niet meer bereikbaar. Weg pakket, bedankt PostNL