Opgelost door POSTNL: pakket na betaling niet op tijd gekregen

content Opgelost
retteketet#666

Ik heb €1,95 moeten betalen om het pakket vanavond te krijgen, maar ze hebben het ineens verzet naar morgen.
Klantendienst gebeld en krijg te horen dat het mijn eigen schuld is en ik het geld niet terug krijg en mijn pakket nog steeds morgen.
Dit is de zoveelste keer dat ik door dit k***te bedrijf een pakket niet krijg.
Dit is me nog niet gebeurd bij een andere koeriersdienst alleen nog maar bij Postnl

Ik wil mijn geld terug aangezien mijn pakket pas morgen wordt bezorgd.
Daar betaal ik niet extra voor dan wacht ik zelf wel een dag langer.
Item later op de avond geleverd. App gaf foute info door aan mij en de verkoper. Hopelijk gaat de communicatie in de toekomst beter van postnl via app naar de klant Opgelost

Geachte heer, mevrouw,

Bedankt voor uw bericht. U geeft aan dat u de melding kreeg dat uw pakket de volgende dag afgeleverd zou worden in plaats van in de avond. Graag reageer ik hierop.

Aan de hand van de barcode heb ik kunnen achterhalen dat uw zending toch dezelfde avond is geleverd. Waarom u de melding kreeg dat de bezorging pas de volgende dag plaats zou vinden kan ik tot mijn spijt niet achterhalen. Mijn excuses voor het ongemak.