Klacht POSTNL: Pakket na een week nog steeds niet ontvangen

Klachtnummer
# 336024
Gebruiker
Martin
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Pakket is al een week "onderweg", geen communicatie hierover mogelijk, klachtenformulier is verwijderd en de chat-optie wordt domweg afgekapt..Je leest eerst op de site van PostNL vertraging door Black Friday en nu vervolgens vertraging door Sinterklaas allemaal tekenen van pure onmacht; ze hadden het hele jaar de tijd om zich hierop voor te bereiden! Het wordt duidelijk tijd dat dit zieke bedrijf op de schop gaat, het management voorop!

De oplossing

Gewoon mijn pakket waar ik voor betaald heb afleveren en niet andermans spullen in gijzeling nemen.

1 reactie

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Geachte heer of mevrouw,

    Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft over de bezorging van een pakket. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

    Helaas heb ik van u te weinig informatie ontvangen om uw melding direct in behandeling te kunnen nemen. Om u zo goed en snel mogelijk van dienst te kunnen zijn ontvang ik graag alsnog de volgende informatie:

    -track trace code

    Zodra deze informatie is aangeleverd, zal uw melding verder in behandeling worden genomen. U kunt de ontbrekende informatie aanleveren via een reactie op dit bericht.

    Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, kunt u contact op te nemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl.

    Met vriendelijke groet,

    PostNL Klantenservice

Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen