Klacht POSTNL: Pakket na een week nog steeds niet ontvangen

Martin

Pakket is al een week "onderweg", geen communicatie hierover mogelijk, klachtenformulier is verwijderd en de chat-optie wordt domweg afgekapt..Je leest eerst op de site van PostNL vertraging door Black Friday en nu vervolgens vertraging door Sinterklaas allemaal tekenen van pure onmacht; ze hadden het hele jaar de tijd om zich hierop voor te bereiden! Het wordt duidelijk tijd dat dit zieke bedrijf op de schop gaat, het management voorop!

Gewoon mijn pakket waar ik voor betaald heb afleveren en niet andermans spullen in gijzeling nemen.

Geachte heer of mevrouw,

Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft over de bezorging van een pakket. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

-track trace code