Klacht POSTNL: Pakket na meerdere pakketbezorgingstijden nog steeds niks ontvangen

Klachtnummer
# 335514
Gebruiker
Ontevreden# klant
Datum
1 reactie

Details

Klacht

Ongelooflijk dat een groot bedrijf als post.nl
De pakketten na een kleine week niet kan bezorgen. Ivm een vooraf aangekondigde BLACK FRIDAY. Echt amateuristisch.
SCHANDE!!!

Gewenste oplossing

Duidelijkheid wanneer het pakket echt bezorgd wordt en niet de mensen voor niets
3 dagen achter elkaar laten wachten via een bezorgtijd kwakeloos in te vullen en na de verstreken tijd alsnog uitgesteld neerzetten.

1 reactie

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Geachte mevrouw, heer,

    Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft over een niet tijdig bezorgde zending op uw adres. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

    Helaas heb ik te weinig informatie ontvangen om uw melding direct in behandeling te kunnen nemen. Om u zo goed mogelijk van dienst te kunnen zijn ontvang ik graag de volgende informatie:

    -De trackingcode van het betreffende pakket

    Zodra deze informatie is ontvangen, zal uw melding verder in behandeling worden genomen. U kunt de ontbrekende informatie verstrekken via een reactie op dit bericht.

    Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nog vragen en/of opmerkingen heeft, kunt u contact op te nemen met onze klantenservice via www.postnl.nl.


    Met vriendelijke groet,

    PostNL Klantenservice

Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen