Klacht POSTNL: Pakket na meerdere pakketbezorgingstijden nog steeds niks ontvangen

Ontevreden# klant

Ongelooflijk dat een groot bedrijf als post.nl
De pakketten na een kleine week niet kan bezorgen. Ivm een vooraf aangekondigde BLACK FRIDAY. Echt amateuristisch.
SCHANDE!!!

Duidelijkheid wanneer het pakket echt bezorgd wordt en niet de mensen voor niets
3 dagen achter elkaar laten wachten via een bezorgtijd kwakeloos in te vullen en na de verstreken tijd alsnog uitgesteld neerzetten.

Geachte mevrouw, heer,

Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft over een niet tijdig bezorgde zending op uw adres. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

Helaas heb ik te weinig informatie ontvangen om uw melding direct in behandeling te kunnen nemen. Om u zo goed mogelijk van dienst te kunnen zijn ontvang ik graag de volgende informatie:

-De trackingcode van het betreffende pakket

Zodra deze informatie is ontvangen, zal uw melding verder in behandeling worden genomen. U kunt de ontbrekende informatie verstrekken via een reactie op dit bericht.

Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nog vragen en/of opmerkingen heeft, kunt u contact op te nemen met onze klantenservice via www.postnl.nl.