Klacht POSTNL: Pakket na veertig dagen nog niet ontvangen

GrijzePlataan

Het pakket is ondertussen al veertig dagen in beheer van PostNL waarvan deze al twee weken dezelfde status heeft "The item has been processed in the country of destination". Graag zou ik willen weten of ik mijn pakket nog kan verwachten en zo ja wanneer?

Achterhalen of het pakket nog komt en wanneer deze te verwachten is.

Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft over de bezorging van een door u verwacht pakket uit het buitenland. U wacht al erg lang op dit pakket. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

Ik begrijp dat u meer duidelijkheid wenst over de bezorging van het door u verwachte pakket. Daarom heb ik de track en trace code nagetrokken in al onze systemen. Helaas levert dit tot op heden geen resultaat op. Dat betekent dat uw pakket (nog) niet in ons bezit is, per brievenbuspost verder zal gaan of door een ander Nederlands postbedrijf zal worden bezorgd.

U kunt de afzender van het pakket eventueel om een passende oplossing vragen. De afzender kan de situatie conform voorwaarden afhandelen met het postbedrijf waarmee de verzendovereenkomst is gesloten.