Klacht POSTNL: Pakket na veertig dagen nog niet ontvangen

Klachtnummer
# 463482
Gebruiker
GrijzePlataan
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Het pakket is ondertussen al veertig dagen in beheer van PostNL waarvan deze al twee weken dezelfde status heeft "The item has been processed in the country of destination". Graag zou ik willen weten of ik mijn pakket nog kan verwachten en zo ja wanneer?

De oplossing

Achterhalen of het pakket nog komt en wanneer deze te verwachten is.

1 reactie

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte heer/mevrouw,

    Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft over de bezorging van een door u verwacht pakket uit het buitenland. U wacht al erg lang op dit pakket. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

    Ik begrijp dat u meer duidelijkheid wenst over de bezorging van het door u verwachte pakket. Daarom heb ik de track en trace code nagetrokken in al onze systemen. Helaas levert dit tot op heden geen resultaat op. Dat betekent dat uw pakket (nog) niet in ons bezit is, per brievenbuspost verder zal gaan of door een ander Nederlands postbedrijf zal worden bezorgd.

    U kunt de afzender van het pakket eventueel om een passende oplossing vragen. De afzender kan de situatie conform voorwaarden afhandelen met het postbedrijf waarmee de verzendovereenkomst is gesloten.

    Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, kunt u contact opnemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl.

    Met vriendelijke groet,

    PostNL Klantenservice

Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen