Klacht POSTNL: Pakket naar Amsterdam wordt niet bezorgd

Klachtnummer
# 119806
Gebruiker
sluism
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Pakket vrijdag 17 juli verzonden en verblijft nog steeds in sorteercentrum
Pakket vrijdag 17 juli verzonden en verblijft nog steeds in sorteercentrum

De oplossing

zsm bezorgen

2 reacties

  1. Auteur
    sluism
    Datum
    Track trace deugt ook niet. Pakket stond eergisteren en gisteren op "bezorger is onderweg". Met een aflevertijd erbij. Er is echter niets afgeleverd. Pakket staat nu weer in het sorteercentrum als tracktrace. Waarom is dit?
  2. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Geachte heer/mevrouw Sluis,

    Hartelijk dank voor uw schrijven op deze website. In uw bericht geeft u aan dat een verzonden pakket nog niet is aangekomen en steeds in het sorteercentrum staat. Ik kan mij voorstellen dat dit verwarrend is en bied u dan ook mijn excuses aan. Graag informeer ik u verder.

    Uit mijn gegevens blijkt dat deze zending op 23 juli alsnog is afgeleverd. Helaas kan ik niet achterhalen waardoor de vertraging is ontstaan. Nogmaals excuses voor het ongemak.

    Ik vertrouw erop u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben.

    Met vriendelijke groet,

    Tineke
    PostNL Klantenservice

Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen