Klacht POSTNL: Pakket naar Belgie is niet aangekomen.

Sandy

Goedendag,
Ik heb op 22-3-2020 een pakket verstuurd naar Brussel, en een bevestiging ontvangen van Post Nl waarin staat: '" Je hebt net een pakket afgegeven op een PostNL-locatie. Bedankt. We zullen er goed voor zorgen.Track & trace: De track & trace code van je pakket is ........ en hieronder zie je alle informatie nog eens overzichtelijk bij elkaar"
Merkwaardig genoeg blijkt het geen track en trace te zijn. Het pakje is met priority verstuurd. INmiddels, 12 april is het nog niet aangekomen. Hoe kan ik er achter komen waar het is gebleven? Ik heb nl begrepen dat bij Post Nl de track en trace code wel kan worden nagegaan.
ik ben benieuwd naar uw reactie.

Nagaan waar het pakket is.

Geachte heer, mevrouw,

Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een vraag heeft over de levering van uw pakket. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

Logisch dat u hier meer over wilt weten. Ik heb even voor u gekeken en ik zie inderdaad dat u de zending zonder track & trace verzonden heeft. Helaas is uw zending dan ook niet te traceren en kan ik geen onderzoek voor u opstarten. Wel kan ik een klacht indienen om onze interne processen te verbeteren.

- Uw e-mailadres;
    - Locatie van inleveren aan de hand van www.postnl.nl/locatiewijzer;
    - Volledige adres van de geadresseerde.

Geachte heer, mevrouw,

Bedankt voor uw reactie. Zoals eerder aangegeven kan ik tot mijn spijt niet achterhalen waar uw pakket is gebleven omdat deze ongeregistreerd (dus zonder verzendcode) is verstuurd. Afhandeling van internationale (pakket)-post gaat bovendien grotendeels buiten PostNL om, waardoor ook niet valt te onderzoeken waar uw pakket zich momenteel bevindt.Op het label dat u mee stuurde staat onder de streepjescode ook: Geen Track en Trace.

Wel heb ik een melding gemaakt van uw klacht zodat deze wordt gerapporteerd, maar u ontvangt hierop geen verdere reactie. Mijn enige advies hierin is af te wachten of uw pakket alsnog aankomt of terug wordt gestuurd.