Klacht POSTNL: Pakket naar buitenland vermist

Marco-T

Ik heb 11/03/2015 een aangetekend pakket verzonden naar Duitsland. Dit pakket is echter nooit aangekomen. Hiervoor loopt sinds 19/03/2015 een navraag, maar helaas is hieruit nog geen reactie gekomen. Via twitter wordt vriendelijk gemeld dat "men ermee bezig is" en dat "er contact opgenomen wordt", echter tot op heden geen reactie.

De zending betreft een verkocht artikel (horloge) en inmiddels heb ik het bedrag richting de koper moeten terugbetalen, aangezien hij tenslotte niets ontvangen heeft.

Ik wil graag weten waar het pakket is en indien dit nog steeds onbekend is, de totaalsom van de inhoud en verzendkosten vergoed krijgen.

Ik wil graag weten waar het pakket is en indien dit nog steeds onbekend is, de totaalsom van inhoud en verzendkosten vergoed krijgen.

Beste heer Teunissen,Wat een vervelende situatie, met name omdat u maar niks hoort van het onderzoek. Ik heb uw hele verhaal in ons systeem erbij gepakt en zie dat er vandaag net contact is geweest van uw kant naar ons. Ik zie ook dat de betreffende collega daarna gang heeft gezet in uw onderzoek en dat er meldingen naar diverse afdeling zijn uitgezet die nodig zijn om informatie vandaan te krijgen. Ik kan u verder geen uiterste datum geen wanneer er een definitief antwoord is, maar u mag ons altijd via de kanalen genoemd op www.postnl.nl/klantenservice contacten naar de status van het onderzoek. Voor nu kan ik u verder geen informatie geven, maar het onderzoek loopt.Ik hoop u hiermee enigszins gerust te hebben gesteld.Met vriendelijke groet,Maaike
    Klantenservice PostNL
    Marco-T
    Beste Maaike,Helaas is het beschikbare tekstveld wat klein, maar in het kort:Conform afspraak met jouw collega (mevr. Dijkstra?) is er afgesproken dat er uiterlijk volgende week een definitieve conclusie zal zijn. Of het pakket wordt gevonden en aan MIJ geretourneerd. Indien niet gevonden, wordt de procedure voor vergoeding gestart.Ik verwacht dus conform afspraak, uiterlijk volgende week een reactie met daarin een definitief uitsluitsel.Met vriendelijke groet,Marco
    Beste heer Teunissen, Volgens mijn gegevens bent u op 30 april door mijn collega van het onderzoeksteam geïnformeerd over de status van uw onderzoek. Ik ga er vanuit dat alles zo duidelijk is en wil u adviseren om verdere vragen via mijn collega van het onderzoeksteam te stellen.Met vriendelijke groet,Lotte
    PostNL Klantenservice.
    Marco-T
    Beste Lotte,Mij is 30/4 bevestigd dat het pakket definitief vermist is, echter wacht ik nog steeds op de bevestiging dat de vergoeding voor de verzekerde waarde (alsmede verzendkosten) gaat plaatsvinden.
    Inmiddels al weer 2 mails gezonden en 3x naar de helpdesk gebeld, echter zonder reactie.Graag ontvang ik per omgaande bericht en/of bevestiging wanneer dit gaat plaatsvinden.Met vriendelijke groet,Marco Theunissen