Klacht POSTNL: pakket naar china kwijt

Klachtnummer
# 165975
Gebruiker
johnniesu
Datum
1 reactie

Details

De klacht

een maand geleden pakket naar china verstuurd en nog steeds niet aangekomen, via track and trace staat aangekomen in land, maar daarna niets, tot nu toen is er niets gebeurd.

De oplossing

ik wil de waarde terug van de smartphone €100,- en de verzendkosten, het liefst de mobiel terug

1 reactie

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Geachte heer Su,

    Uit uw bericht begrijp ik dat uw zending naar China nog niet is aangekomen bij de ontvanger. Ik kan me voorstellen dat u dit te lang vind duren.

    Als ik uw code nakijk in onze systemen zie ik dat u op 28 april via onze chat contact heeft opgenomen en dat het onderzoek in gang is gezet. Uw antwoord op het navraagformulier hebben wij in goede orde ontvangen. Zodra onze onderzoeksafdeling meer informatie heeft zullen zij contact met u opnemen.

    Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft over PostNL dan kunt u ook altijd terecht bij onze Klantenservice: http://www.postnl.nl/klantenservice

    Met vriendelijke groet,

    Bram
    PostNL

Ook een klacht indienen over POSTNL?