Klacht POSTNL: Pakket naar Duitsland bevindt zich na bijna een week nog steeds in Nederland.

Anja

Ik heb afgelopen woensdag een pakket verstuurd naar Duitsland. Dit is pas vrijdagavond gesorteerd en bevindt zich nu nog steeds in Nederland. Waarom wordt het pakket niet doorgestuurd? Heel teleurstellend want het was een cadeau voor de 80e verjaardag van mijn vader die ik al sinds de zomer niet meer heb gezien.
Ik hoop dat het pakket morgen wel naar Duitsland kan worden doorgestuurd.

Contact met mij opnemen. Het pakket zsm doorsturen.

Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft over een pakket dat u naar het buitenland heeft verzonden. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

Uit onze gegevens blijkt dat het pakket reeds afgelopen donderdag (25 februari) op het aangegeven adres is bezorgd.