Klacht POSTNL: Pakket naar Duitsland bevindt zich na bijna een week nog steeds in Nederland.

Klachtnummer
# 522971
Gebruiker
Anja
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Ik heb afgelopen woensdag een pakket verstuurd naar Duitsland. Dit is pas vrijdagavond gesorteerd en bevindt zich nu nog steeds in Nederland. Waarom wordt het pakket niet doorgestuurd? Heel teleurstellend want het was een cadeau voor de 80e verjaardag van mijn vader die ik al sinds de zomer niet meer heb gezien.
Ik hoop dat het pakket morgen wel naar Duitsland kan worden doorgestuurd.

De oplossing

Contact met mij opnemen. Het pakket zsm doorsturen.

1 reactie

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte heer/mevrouw,

    Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft over een pakket dat u naar het buitenland heeft verzonden. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

    Uit onze gegevens blijkt dat het pakket reeds afgelopen donderdag (25 februari) op het aangegeven adres is bezorgd.

    Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, kunt u contact opnemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl.

    Met vriendelijke groet,

    PostNL Klantenservice

Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen