Klacht POSTNL: Pakket naar Slowakije zoek via Post NL

P.J.M. Bogers

Er is weer eens een zending naar het buitenland zoek. Barcode: 3SKAAG5235114 - Bestemming : Slowakije - Postcode SK96681. Verzneind door Post NL: 16-12-19., 21.49 uur. Internationaal tracking-nummer: 158490100059245052196681, Eurodisnummer: 7315470920537.

Het pakket z.s.m. afleveren bij geadresseerde, maar in ieder geval serieus onderzoek doen waar het pakket zich nu eigenlijk bevindt. Bij de klantenservice kon men NIETS voor mij doen ????

Ik snap uiteraard dat u bezorgd bent over de zending. Helaas kunnen wij op dit moment nog weinig doen. Mocht het pakket op 3 januari nog niet bezorgd zijn, neem dan even opnieuw contact op met onze klantenservice. Vanaf dat moment kan er volgens de internationale bezorgovereenkomsten een onderzoek naar de zending opgestart worden. Hopelijk is het niet nodig, maar anders kan het hopelijk op die manier opgelost worden.

P.J.M. Bogers
Afwachten