Opgelost door POSTNL: Pakket naar Spanje gestuurd en nu onbekend terug naar Nederland

# 198621
Guizmo

Geachte meneer / mevrouw

Ik heb op 24 november een pakket naar Barcelona gestuurd, het pakket is 1 keer aangeboden en nu is hij onderweg terug naar Nederland.
Alleen hebben ze mijn adres niet, mijn vraag is waar gaat deze pakket naartoe? want ik heb hem namelijk vanuit Gamma postnl punt verstuurd.
Ik heb de pakketgegevens van Nederland 3SKABA2919908, Spaanse track en trace PE80119307000000271053Y.
Kunnen jullie mij alsjeblief helpen? want ik heb post nl klantenservice gebeld en ik moet bijna huilen van wat ik gehoord heb, dat ik mijn pakket gewoon kwijt ben!

Met vriendelijk groet,
Danicel Santos

Ik wil graag mijn pakket terug in Nederland.

Geachte heer/mevrouw Santos,

Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een door u verzonden pakket naar Spanje niet retour heeft of kunt ontvangen.

Ik zie dat u hierover reeds contact heeft opgenomen met onze klantenservice. Helaas hebben wij het aan u verzonden navraagformulier nog niet mogen ontvangen. Ik raad u aan deze spoedig in te vullen, zodat de navraag naar uw zending kan worden gestart. U ontvangt altijd een bevestiging, indien uw gegevens in goede orde zijn ontvangen.

Ik ga er vanuit u zo voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft over PostNL of haar dienstvereniging, dan kunt u ook altijd terecht bij onze klantenservice via postnl.nl/klantenservice.

Sven
    PostNL
    Guizmo
    Bedankt voor uw reactie, ik heb het formulier 10 minuten geleden gekregen en net gestuurd.