Klacht POSTNL: Pakket naar wildvreemd adres gestuurd waardoor kwijt

Strawsluri84

Mijn vader heeft een standaard pakket naar mij gestuurd (nederland naar Italië). Het pakket is nooit aangekomen en na veel moeite en zoeken blijkt Het compleet ergens anders bezorgd te zijn. Het pakket is gebruikt/weg door vreemde mensen.

Tijdens het verzenden is er dus gewoon een compleet ander adres op komen Te staan terwijl er duidelijk een adres (Het goede) op heeft moeten staan wat mijn vader geschreven heeft.
Vanuit het buitenland geen contact kunnen krijgen met postnl.

Mijn vader in Nederland gebeld met postnl. Makkelijke reactie van postnl " wij vergoeden niks want niet verzekerd"

Ik vind dat zo schofterig! Dat een dienst die mijn post moet bezorgen zo omgaat met spullen en mensen. Niet eens wordt er iets onderzocht. Niet eens de verzendkosten worden vergoed.

Er zat oa. een jaar abonnement aan sportmagazines in. Gebeld en ik krijg ze kosteloos nog eens. Dat is service en menselijk. Super gedaan van Helden.

Maar postnl.....Vreemde mensen hebben mijn spullen gebruikt. En het enige wat er gedaan wordt is achter regels verschuilen!
Schaam jullie je zelf kapot postnl!
Echt zo zo laag.

Ik wil minstens De verzendkosten à 19,50 terug.

Geachte heer, mevrouw,

Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft over de zending die uw vader heeft verzonden. Deze bleek op een heel ander adres geleverd te zijn. Ik kan me voorstellen dat u daar ontevreden over bent en het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

Ik moet me in dit geval echter wel aansluiten bij de reactie die u van mijn collega heeft gehad. Aangezien uw pakket niet aangetekend is verstuurd, is de naam van de ontvanger niet geregistreerd. Ik kan daarom niet achterhalen wie uw zending heeft aangenomen en wat er precies met de zending is gebeurd. Tevens is het niet mogelijk om een onderzoek op te starten omdat er voor ontvangst niet getekend hoeft te worden bij aflevering en de zending niet verzekerd is. Mijn excuses voor het ongemak.

Strawsluri84
Niks. Verschuilen achter regels. Terwijl de dienst die ik ben aangegaan met postnl.(Het op het juiste adres bezorgen van mijn pakket) niet uitgevoerd is. Schandalig en zo ga je niet met mensen om. Schaam je postnl!