Opgelost door POSTNL: Pakket niet aangekomen!!!!!!

content Opgelost
Anoniem.

İk heb vorige week dinsdag een pakket verstuurd naar België zonder track and tracé en het is nofateefs niet aangekomen.

Ik heb postnl gecontracteerd maar ze zeggen dat ik moet afwachten. Het zou er allang moeten zijn!

Ik wil dat het pakket zo snel mogelijk bezorgd word. Schandalig!!
Of het bedrag terug. Er zit gewoon een belangrijk product erin.

Het pakket zo snel mogelijk leveren of een schade vergoeding terug krijgen.
Dit is jullie verantwoordelijkheid!!

Geachte heer, mevrouw,

Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een vraag heeft over de levering van een zending. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

Wat spijtig dat de zending nog niet is aangekomen bij de geadresseerde. Door de gaande Corona maatregelen kan het allemaal iets langer duren dan gewoonlijk. We streven naar 15 dagen voor een zending naar België, ik raad u dus aan om dit als nog af te wachten. Indien de zending niet aankomt hoor ik graag opnieuw van u. Hopelijk is de zending snel op plek van bestemming.

Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, kunt u contact op te nemen met onze Klantenservice

Anoniem.
Pakket zo snel mogelijk bezorgen of anders een schadevergoeding !