Opgelost door POSTNL: pakket niet aangekomen bij Witt International

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 470238
Gebruiker
Dolle mina#770
Datum
1 reactie

Details

De klacht

pakket met barcode 3SLFVZ519804759 is niet aangekomen

De oplossing

pakket zoeken, verstuurt via Hema in Oss

1 reactie

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte mevrouw,

    Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft omtrent de bezorging van uw pakket. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

    Mijn excuses voor het feit dat dit pakket tot op heden niet is aangekomen. Ik zie in Track & Trace dat dit een retourzending betreft naar een antwoordnummer. Deze pakketten gaan via een apart kanaal vanaf het sorteercentrum direct naar dit adres. Hierdoor is de status wat minder goed te traceren. De houder van het antwoordnummer kan contact met ons opnemen om een onderzoek op te starten als het nog niet is aangekomen.Ik adviseer u om daar contact mee op te nemen.

    Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, vragen wij u contact op te nemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl.

    Met vriendelijke groet,

    PostNL Klantenservice

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Dolle mina#770
Datum
Uiteindelijke oplossing
Vanmorgen 14-08-2020 bericht gekregen dat het pakket is aangekomen bij Witt International.
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen