Klacht POSTNL: Pakket niet aangekomen in Duitsland. reden :ze hebben geen brievenbus. kloppt dus niet.

Klachtnummer
# 390529
Gebruiker
Sabine
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Wij kwamen op 14. september van vakantie terug en vonden een briefje in ons brievenbus, dat er een pakket voor ons was bezorgd bij de buren. Dus wij het pakket afhalen en wat stonden wij verpletterd, omdat wij het pakketje herkenden als van ons naar Duitsland verstuurd en wel voor de tweede keer. Dus weer niet aangekomen bij ons vrienden in Duitsland. Het eerste keer hebben wij van Post.nl de portokosten terugbekomen, maar een onderzoek wilden ze niet doen. Dus hebben wij het pakket nog een keer gestuurd.

De oplossing

Een onderzoek, waarom dat voor de tweede keer gebeurt is.

1 reactie

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Geachte heer/ mevrouw,

    Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft over de bezorging van het door u verzonden pakket. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

    Het is natuurlijk niet fijn dat uw zending niet aankomt bij de geadresseerde. Ik heb voor u gekeken en ik zie dat de zending retour is gestuurd omdat het adres foutief blijkt te zien.
    Op de zending zelf zit een sticker waarop de reden van retourneren staat. Zou u mij willen vertellen wat er op deze sticker staat?

    Zodra deze informatie is aangeleverd, zal uw melding verder in behandeling worden genomen. U kunt de ontbrekende informatie aanleveren via een reactie op dit bericht.

    Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, kunt u contact opnemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl.

    Met vriendelijke groet,
    PostNL Klantenservice

Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen