Klacht POSTNL: Pakket niet aangekomen op adres in Frankrijk

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 477735
Gebruiker
Hallo123
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Ik heb een pakket opgestuurd naar frankrijk, ik kan het volgen Via track en trace nu zeggen ze dat het adres onjuist is, dit klopt niet adres is zekers wel juist, nu ligt het pakket in frankrijk, dit is mijn derde keer dat ik het aan geef elke keer krijg ik een andere vraag. Nu vraagt post nl om het tel nr. Vaste lokale nr en dan zal het goed komen.. het lokale tel nr is 0033442989388. Maar de mensen vinden het prettig als u het mob nr gebruikt, dat is 0033626350610

De oplossing

Contact met mij opnemen

1 reactie

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte heer, mevrouw,

    Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat uw pakket naar Frankrijk nog niet afgeleverd is vanwege een foutief adres. U geeft echter aan dat het adres wel gewoon klopt. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

    Ik heb gereageerd op uw klacht met nummer 477247 en heb u zojuist een e-mail gestuurd waarin ik aanvullende informatie opvraag. Zodra wij de gevraagde gegevens van u hebben ontvangen stuurt mijn collega deze naar de vervoerder ter plaatse. Houd er rekening mee dat deze e-mail alleen bedoeld is voor het doorgeven van informatie. U krijgt géén terugkoppeling. Voor vragen kunt u contact opnemen met de klantenservice. Ik raad u aan de zending te volgen via www.internationalparceltracking.com. Binnen 4 werkdagen na het aanleveren van de informatie moet de zending zijn afgeleverd zijn of zou de geadresseerde bericht moeten hebben gehad.

    Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, vragen wij u contact op te nemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl

    Met vriendelijke groet,

    PostNL Klantenservice

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Hallo123
Datum
Uiteindelijke oplossing
Ze gaan het nog oplossen, dus duurt nog
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen