Klacht POSTNL: Pakket niet aangekomen op adres in Frankrijk

Hallo123

Ik heb een pakket opgestuurd naar frankrijk, ik kan het volgen Via track en trace nu zeggen ze dat het adres onjuist is, dit klopt niet adres is zekers wel juist, nu ligt het pakket in frankrijk, dit is mijn derde keer dat ik het aan geef elke keer krijg ik een andere vraag. Nu vraagt post nl om het tel nr. Vaste lokale nr en dan zal het goed komen.. het lokale tel nr is 0033442989388. Maar de mensen vinden het prettig als u het mob nr gebruikt, dat is 0033626350610

Contact met mij opnemen

Geachte heer, mevrouw,

Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat uw pakket naar Frankrijk nog niet afgeleverd is vanwege een foutief adres. U geeft echter aan dat het adres wel gewoon klopt. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

Ik heb gereageerd op uw klacht met nummer 477247 en heb u zojuist een e-mail gestuurd waarin ik aanvullende informatie opvraag. Zodra wij de gevraagde gegevens van u hebben ontvangen stuurt mijn collega deze naar de vervoerder ter plaatse. Houd er rekening mee dat deze e-mail alleen bedoeld is voor het doorgeven van informatie. U krijgt géén terugkoppeling. Voor vragen kunt u contact opnemen met de klantenservice. Ik raad u aan de zending te volgen via www.internationalparceltracking.com. Binnen 4 werkdagen na het aanleveren van de informatie moet de zending zijn afgeleverd zijn of zou de geadresseerde bericht moeten hebben gehad.

Hallo123
Ze gaan het nog oplossen, dus duurt nog